Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Android 13

(Topic created on: 28-01-2023 02:37 PM)
200 Views
AlaaAlmaou
Apprentice
Options
Tycker verkligen att det är så dåligt att samsung s10 lite får android 13 uppdateringen men inte s10 plus🤯
8 REPLIES 8
Emmi S
Community Manager
Options

Det är lite olika modeller som får uppdatering, men ja, just nu verkar det som att S10 plus inte kommer få det 😕

/Emmi
0 Likes
Wildea
First Poster
Options
Hur ser det ut med samsung galaxy note 10+ får den android 13
0 Likes
AlaaAlmaou
Apprentice
Options
Jag vet inte, det känns som att samsung producerade s 10 serien bara för och haypa folk för en ny generation av teknik, sen har de bestämt sig för och glömma serien, vilket jag tycker är väldigt dåligt
Emmi S
Community Manager
Options

Hallå @Wildea och @AlaaAlmaou,

Håll utkik i Members appen, högra hörnet med klockan, där uppdateras listan med vilka modeller som har Android 13. Det står inte med där nu, men om det framöver skulle bli en uppdatering så kommer den finnas med i listan. Hoppas det hjälper lite i alla fall! 

/Emmi
AlaaAlmaou
Apprentice
Options
Är det ens nåt vi kan förvänta oss från Samsung? Att de gör uppdatering tillgänglig till hela s10 serien?
0 Likes
ow7iee
Apprentice
Options
@AlaaAlmaou | Känner med dig.. Har själv en Samsung Galaxy Tab A7 | 10.4"
Irriterande att Tab A7 lite får nya systemupd. m. Android 13 etc

Off topic kanske, inte samma samsung enheter. Men samma 'problem' 😉

Ofattbart lågt av Samsung 👎
AlaaAlmaou
Apprentice
Options
Jag kontaktade samsung och frågade, och de sa arr det inte finns nån chans att s10+ skulle få android 13, och hon som pratade med mig vad hur otrevlig som helst. Jag älskar Samsung, men att få ett sånt bemötande är inte så jätteroligt.
chrillecxg
First Poster
Options
Det är nog läge att lämna Samsung som jag har haft sen galaxy s serien började, nu ger Samsung endast 4st systemuppdateringar, bara för att sälja nya lurar👎😡
0 Likes