Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Android 13/One UI 5. Official post!

(Topic created on: 24-10-2022 07:58 PM)
134 Views
Emmi S
Community Manager
Options

Hi all,

Since there has been multiple threads about Android 13/One UI 5 we have collected them here - this is the official post about the latest update, Android 13/One UI 5. Feel free to discuss the features and updates 🤳

Here you find our list with updates for each model >>

Want to read more about it? You'll find an article about One UI 5 here >> 

Video about One UI 5 here >>

... and a friendly reminder to keep it in English here in the community, since users are from all Scandinavian countries 🙌

/Emmi
103 REPLIES 103
RoyalKin
Pathfinder
Options
Android 13 will come in october/november/december.
RoyalKin
Pathfinder
Options
Android 13 kommer att släppas under hösten. Börjar med s22/ s21 kommer få det allra först!
Linnea94
Journeyman
Options
Okej tack för svaret 😊 väntar spänt för att jag har s21
0 Likes
tezz90
Journeyman
Options
När får man den nya uppdateringen Android 13 jag har en  Samsung galaxy S20 FE eller måste man byta mobile för att får den nya uppdateringen? 
0 Likes
Nagarebozhi
Samsung Members Star ★★
Options
Vad jag har förstått det så kommer S22 serien få den nu i oktober, sen fold och flip4 men när den börjar rulla ut för andra modeller blir nog i slutet av detta år eller under första kvartalet på nästa år. Men s20 serien ska få Android 13 så du behöver inte köpa ny lur om du inte vill.
tezz90
Journeyman
Options
Oki tack så jättemycket snabbt svar.
Nagarebozhi
Samsung Members Star ★★
Options
Today i received the new Android 13 update on my S22 Ultra in Sweden. Just wanted you guys to know.🙂 As far as i know its only the S22 series that received the update today so if you are one of the lucky 😉 s22 owner you can update your phone to Android 13.


image




Emmi S
Community Manager
Options

Yeey great news! 😎

/Emmi
Nagarebozhi
Samsung Members Star ★★
Options
Yes who doesn't love new updates 😍
RoyalKin
Pathfinder
Options
Waiting for my s21 ultra so the energysaving mode can be fixed...
0 Likes