Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Android 12 Beta for the Nordics

(Topic created on: 04-10-2021 07:02 PM)
170 Views
RG87
Journeyman
Options

Any information on release of Andriod 12 in Sweden for S21 ultra

46 REPLIES 46
Swedish-K9
Voyager
Options
0 Likes
Swedish-K9
Voyager
Options
Om du kan översätta språket från ryska till svenska så kan du se rubriken samt vad han säger. Du ka rätta till mig om jag kanske missuppfattat!
0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
För det första har han en s21 så han flashar in en one ui 4 beta update via adb. Men det han gör är återigen inte officiella sättet. För han lär inte få någon OTA update för hans enhet är ej vitlistad av samsung för att köra beta. Då man måste registrera sig för det.
0 Likes
Swedish-K9
Voyager
Options
Tack för svaret! Rubriken står "uppdatering för alla Samsung enheter " därför tyckte att det är lite intressant. Men som du säger bättre att vänta officiella uppdatering från Samsung 👍
0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
Endel översättningar är inte alltid 100% korrekt. Så troligen har denna översättning misslyckats och blivit fel. Gissar jag på
0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
Answer would be no. Sweden won't be part of beta program again as usual.
0 Likes
RG87
Journeyman
Options
That's really bad .. we should get it as well
0 Likes
JakeSully
Helping Hand
Options
Samsung have chosen not too for some reason.
0 Likes
SLeXiMisT
First Poster
Options
Is there any way to participate in the beta testing for Galaxy S10+? And if so, how? And whan is the Stablr build expected to be available? Thanks for letting me know and Thanks for being such a great brand @SAMSUNG
#android12 #GalaxyS10 #betatesting #Samsungareawesome! 
RG87
Journeyman
Options
Come on samsung... when can we get an update in Sweden as well... Get your act together... 
0 Likes