Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Original topic:

Airbuds kampanj

(Topic created on: 06-04-2022 02:23 PM)
Noshe
Explorer
Options
Jag fick min registrering nekad för mer än en vecka sen och så öppnade jag ett ärende och det har gått mer än 7 dagar och jag har inte hört något ifrån veddesta😔. Varför har man så långa vänta tider när kampanj tidens slut närmar sig? Hur ska man kunna få hjälp om man måste vänta så länge?
36 REPLIES 36
Consan
Apprentice
Options
Sitter i samma sits, mitt andra ärende skapade jag 17mars. Är tydligen 4v handläggningstid. Förstår inte hur Samsung kan acceptera sån lång handläggningstid
Noshe
Explorer
Options
Va?? 4 veckor?? 😱 Hur kan man ha långa leveranstider och långa support väntatider och ha korta kampanjtider. Är väldig besviken på Samsung. Har varit Samsung loyal länge men detta gör att man tänka kanske är det dag att lämna o gå över till någon av konkurrenterna som erbjuder bättre service 😔
Smeeten
Apprentice
Options
I och med att mobilerna vart försenade så skulle kampanjen utökas 1 månad..Jag fick det nekat 2 ggr, provade först med kvittot och sen med följesedeln, enligt telia butiken där jag gjorde förköpet så ska en bild på följesedeln räcka. Knäppte kort på kvittot tillsammans med följesedeln och registrerade och fick mail igår om att den var godkänd och skulle skickas nånstans mellan 2022-05-04 - 2022-05-14.. mail idag från DHL att den hade kommit. Skötandet av kampanjen känns väldigt skum. Hoppas det löser sig för er!
0 Likes
Noshe
Explorer
Options
Tack det hoppas jag med. Mitt problem är att mobilen ska båda vara privat och jobbmobil och der var därför min chef som bestälde den men mitt man också finns på båda kvittot och beställningsbevis. Jag gjorde registreringen på mig men fick det nekad att namnet inte stämmer överens med beställningsbevis. Jag skrev och förklarade och frågade hur ska jag göra registreringen så att det inte blir nekad för att mobilen ska ju vara min o jag ska betala delen av priset. Det är svårt när en sån enkel fråga måste man läggs ett ärende på och vänta i evighet 😔
0 Likes
Usel-kampanj
First Poster
Options
Vilket fiasko! Har deltagit i tidigare kampanjer som funkat hyfsat men detta liknar mer ett bedrägeri. Lägga tid och energi på att skicka in massa information till veddestagruppen som först efter 2 veckor behagar att svara att registreringen inte godkänns, för att åter igen skicka in en ticket med samma information och be dem granska kvittot bättre och sedan inte få något besked på 3 veckor och utsn möjlighet att kontakta dem på annat sätt. Bedrövligt! Räknar Samsung med återkommande kunder när de behandlas på detta sätt? Bättre att inte ha kampanj alls då.
Consan
Apprentice
Options
Japp, går man in på https://www.veddestagruppen.se/campaign-support-3/ där man kan skapa en ticket så står det att det är ca 4v handläggningstid
0 Likes
Noshe
Explorer
Options
Oh neeej då kommer kampanj tiden att sluta innan jag får svar ifrån dem. Vad är detta!!! 😭 Borde inte ha köpt mobilen...inte alls värde detta
Consan
Apprentice
Options
Så länge man skickat in i tid så är det lugnt, bara drygt att behöva vänta så länge
0 Likes
Noshe
Explorer
Options
Ja verkligen. Jag hoppas att jag inte missar erbjudandet med den hör väntande 😔
0 Likes