Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Account verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2024 01:59 PM)
622 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Hallo,

Ik wil graag dit account en mijn oude account ( @Anonymous User ) verwijderen.

Ik heb hier eerder een verzoek voor gedaan, maar toen werd genoemd het Samsung account te verwijderen. Dit had echter niet tot gevolg dat het community account verwijderd werd maar wel dat ik nu niet meer in kan loggen.

Zou de community manager nu via dit account me kunnen laten weten wat de voortgang van het verwijderen is? 

0 Likes
13 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Anonymous User,

Ik heb aan de hand van jouw reactie het intern verder nagevraagd aan onze hoofdkantoor. Voor dit moet je zelf een verzoek indienen bij https://bit.ly/3pmM6OgLaat weten of dit is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Hoi @Ajay-A ,

Via die link lukt het mij niet. Het gaat echt puur om de accounts op dit forum. Ik heb eerder op forums van Khoros gezeten, toen kon het gewoon door een moderator verwijderd worden. Aangezien jullie dezelfde software gebruiken neem ik aan dat dat hier hetzelfde gaat. In principe zou u het account dus moeten kunnen verwijderen lijkt me. Wellicht kunnen jullie dit anders bij Khoros navragen?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Anonymous User,

We hebben het intern verder nagevraagd. Zo snel mogelijk neem ik weer contact met jou op.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Top, bedankt @Ajay-A !

0 Likes
Helma_R
Apprentice
Opties
Hallo, ik heb aangegeven mijn oude toestel in te ruilen. Maar het lukt me niet om deze te resetten. Tevens kan ik het samsung account niet verwijdere. Heeft iemand een oplossing
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Reactie verwijderd 

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Beste @Ajay-A ,

Ik zie dat inmiddels mijn oude account verwijderd is. Top! Kan dit account nu dan ook verwijderd worden? Dank alvast 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo,

Het verzoek is hiervoor ingediend. Het gebeurt zo snel mogelijk.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Top, bedankt @Ajay-A !

0 Likes