Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Televisie

See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

MRVBA
Student
Opties

Goedenavond,

Wij hebben een probleem met onze nieuwe Samsung The Frame 2021, 65 inch. Het lukt niet om foto's zonder passe partout te uploaden naar onze The Frame, ze krijgen allemaal een zogeheten mat en de optie 'zonder mat' is niet mogelijk. Een paar dagen geleden lukte dit nog wel(bij sommige foto's), maar sinds gister hebben we problemen. 

Ik heb de foto's gewijzigd naar formaat 3840x2160, aangezien ik dat op dit forum las. Dit had echter geen effect: er zit nog steeds een passe partout aan de linker en rechter zijde van de foto's. (Dus niet op de boven en onderkant) 

Ook heb ik de app "Samsung Frame Art Tool" gedownload en geprobeerd, maar dit hielp niet. Nog steeds zit er op de zijkanten een passe partout. 

Ik snap er echt helemaal niks van. Zelfs de grootste foto's, in het goede formaat, pakt de SmartThings app niet en maakt er aan de zijkanten een passe partout aan vast. Kan iemand ons hier bij helpen? Alvast duizendmaal dank! 

0 Likes
Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp