Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Televisie

See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

wvs1
Journeyman
Opties

Heb  een UE40F7000 SLXXN  tv welke sinds kort slecht op de afst. bed. reageert. Daar de afst.bed. nu 10 jaar, bij zenderwisseling meestal met pijl up/down wordt gebruikt, ging ik er vanuit dat betreffende knopjes nu wel slijtage gaan vertonen. Op de andere knopjes reageert hij sneller. Echter, de nieuw bestelde afst. bed. geeft dezelfde traagheid op de tv. De klacht; tv reageert soms goed of traag (ong. 10 sec. wel geluid maar zwart beeld), ook bij de numerieke toetsen. Bij "zappen"  soms beeld of anders zwart beeld met geluid en enkele kanalen verder wel weer beeld. Heb via de aan uit knop op afst. bed. deze gereset. Heb ook het advies van Samsung om bij beeld op tv, de aan/uit knop 20 sec. ingedrukt gehouden tot opstartbeeld weer verschijnt. Zonder resultaat. Krijg door leeftijd (10 jaar) ook geen updates meer. Wie heeft de oplossing? Zou jammer zijn als ik deze  tv weg zou moeten doen, geeft een prachtig beeld.

0 Likes
Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp