Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback Black Friday wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 03-04-2022 11:14 AM)
826 Weergaven
ACYW
First Poster
Opties

Beste Samsung,

Ik heb een bericht geplaatst met vragen en commentaar over afhandeling cashback. Mijn posting is niet meer zichtbaar? Het verwijderen van een mijn post veranderd uiteraard niet de situatie, dus vandaar een nieuwe poging.

Met Black Friday bij Coolblue een WW80T956ASE/S2 wasmachine gekocht met 200 euro cashback. Registratie was niet op tijd gelukt en daarna contact opgenomen met Samsung via WhatsApp op 19 december 2021. Vanaf dat moment telkens zelf moeten vragen om een reactie en er zijn verschillende antwoorden de revue gepasseerd (22/12, 07/01, 11/01, 15/02, 25/02 en 26/02): Geen reactie uit interne afdeling, onvoorziene omstandigheden Covid, toegenomen drukte, verantwoordelijke afdeling moet not terugkoppeling geven, collega niet aanwezig etc.

Na ruim 2 maanden na het eerste contactmoment wordt het nu afgedaan dat door enthousiasme van de medeerker die 19/12 had gesproken het niet mogelijk is om coulance te geven met registratie. Op mijn opmerking dat ik verschillende medewerkers heb gesproken die allen aangaven dat er wel naar gekeken werd wordt niet meer gereageerd. Want dit zou betekenen dat al deze medewerkers anders dachten over dezelfde promotie.

Ik heb vervolgens een bericht geplaatst hier op de community. In mijn account is ook te zien dat ik de melding “First Poster” heb gekregen. Maar mijn bericht is niet meer zichtbaar en er is ook geen melding geweest dat deze is verwijderd.

Graag zie ik een serieuze reactie en een oplossing van Samsung m.b.t. registratie en uitbetaling cashback. Bedankt!

0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ACYW, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Bij het plaatsen van een bericht op de Community kan het ook gebeuren dat het topic niet door het filter heen komt. Dit kan te maken hebben met bepaalde woorden of combinaties hiervan. Ik heb als Coordinator jouw bericht in ieder geval niet verwijderd.

Heb je wel een registratie kunnen doen? En wat is de reden dat je je niet op tijd hebt kunnen registreren? Wat is het registratienummer of referentienummer dan zal ik kijken wat mijn collega's hebben doorgezet. Dit kan je ook via een privé bericht sturen. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Arie4
First Poster
Opties

In 2021 en 2022 is het nog steeds een puinhoop bij Samsung, na 5 maanden nog steeds bezig om €100  cashback actie teug te krijgen van wasmachine.

Dinie

0 Likes
Arie4
First Poster
Opties

klinkt heel bekend, ben al 5 maanden bezig om €100 cashback te krijgen . Er is geen registratie nummer bij Samsung bekend , al uren aan de telefoon gehangen maar ben nog steeds niet geholpen.

Arie 

0 Likes
Arie4
First Poster
Opties

WW90T734AWH/S2 8806090608100

Dit is het nummer van Wasmachine waarvan ik €100 cashback moet ontvangen.

Na 5 maanden nog steeds niks ontvangen.

Groeten Arie Haarman

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Arie4, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!. Nadat je je hebt geregistreerd via onze website ontvang je een deelnamebevestiging, heb je deze ook gehad? Kijk ook even in je SPAM-box, wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt. 

Ook kan ik op het e-mailadres een zoekopdracht starten. Stuur mij anders een privé berichtje met je e-mailadres, dan zoek ik de registratie op en kijk ik met je mee. 

Ik zag dat je een 2-tal posts had gemaakt hierover en om het overzichtelijk te houden op de Community heb ik deze ook bij elkaar gezet.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes