op 23-12-2019 08:17 PM
De router werkt naar behoren (andere apparaten hebben probleemloos verbinding), wifi staat aangevinkt op mijn Note 8 maar kreeg via Pathé thuis voor het bekijken van een trailer de melding dat ik via mobiel internet was verbonden.
Na het uitschakelen van de wifi en opnieuw inschakelen maakte mijn mobiel nog steeds geen verbinding met de router.
Via "instellingen" zag ik de melding "wifi automatisch opnieuw verbinden uitgeschakeld" staan. Ik kon daar wel handmatig de wifi verbinding inschakelen, maar had inmiddels al 287mb mobiel internet verbruikt.
Hoe voorkom ik in her vervolg dat ik mobiel internet gebruik terwijl ik de wifi heb ingeschakeld? Ik had verder geen melding van mijn telefoon zelf gekregen dat ik niet verbonden was.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-12-2019 06:14 AM
Ha @Anonymous User,
Dat is inderdaad niet erg handig voor je bundel...
Je kunt door het WiFi netwerk zelf in je lijst ingedrukt te houden of via het tandwieltje ernaast (afhankelijk van welk overzicht je in zit) kiezen voor "Automatisch opnieuw verbinden". Deze optie lijkt op dit moment uitgeschakeld.
Laat je weten of het gelukt is?
op 24-12-2019 06:14 AM
Ha @Anonymous User,
Dat is inderdaad niet erg handig voor je bundel...
Je kunt door het WiFi netwerk zelf in je lijst ingedrukt te houden of via het tandwieltje ernaast (afhankelijk van welk overzicht je in zit) kiezen voor "Automatisch opnieuw verbinden". Deze optie lijkt op dit moment uitgeschakeld.
Laat je weten of het gelukt is?
op 24-12-2019 09:28 AM
Probleem opgelost @KevinW
op 24-12-2019 09:37 AM