Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp met afbeelding geeft GEEN melding

(Onderwerp aangemaakt op: 01-05-2019 03:01 PM)
1353 Weergaven
Henk1315
Apprentice
Opties

Sinds de update van onze Galaxy S9 en A6 wordt er geen geluid meer afgespeeld bij binnenkomende Whatsapp berichten met afbeeldingen. Wel trillen de toestellen. Normale Whatsapps komen wel met geluid binnen. Ook andere apps geven geen probleem.

Wie oh wie heeft de oplossing?

0 Likes
14 Antwoorden
NadiaS
Supervisor
Opties

Hi! Omdat je dit niet bij andere apps ervaart lijkt dit bij de app zelf te liggen. Ik kan hiervoor ook geen instelling vinden. Ik raad jullie aan om de eerstvolgende update af te wachten en uit te voeren.

---------
Signature-Note10
"Open different doors, you may find a you there that you never knew was yours. Anything can happen.“
0 Likes
Kick46
First Poster
Opties

Ik heb excact hetzelfde probleem op mijn S9 maar heb de indruk dat het al iets langer speelt, namelijk niet vanaf de laatste update maar een update daarvoor. En dan bedoel in de Upgrade van Android. Heel erg lastig! En niemand weet een oplossing ervoor.

0 Likes
Henk1315
Apprentice
Opties

Ik denk dat niemand zich de vingers wil branden, Nadia

Het ligt NIET aan de app. Het is Android. Ik kan zo 4 mensen aanwijzen die met hun Samsung S9, A6, S7 GEEN meldingsgeluid hebben. WEL een trilling.

Gr. Henk

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik heb het net getest met een S10 en een S9, bij de S10 is het 'issue' aanwezig, bij de S9 niet. Ik ga het doorgeven en kijken wat eruit komt.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Kick46
First Poster
Opties

Beste Nick, het 'issue' is dus bij de S9 aanwezig?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Bij de s9 die ik hier heb getest niet. Maar het kan zijn dat er iets van een andere softwareversie of Whatsapp-versie op staat. Kunnen jullie beiden naar mij doorsturen? De reden dat ik het een 'issue' noemde is omdat het niet echt een defect is en erg specifiek, want de meldingen komen wel door. Dit betekent natuurlijk niet dat ik het niet serieus neem.

---------
Signature-Note10
0 Likes
Kick46
First Poster
Opties

Android Versie: Versie 9 en verder: G960FXXU3CSD4/G960FOXM3CSD4/G960FXXU3CSD3 geïnstalleerd op 19-04-2019.

Whatsapp Versie: 2.19.134

Overigens, als Whatsapp open staat op het scherm dan gaat alles goed maar in de praktijk is Whatsapp afgesloten en de telefoon op standby. Dan gaat het dus niet goed.

Vr.gr. Kick.

0 Likes
Henk1315
Apprentice
Opties

S10 wel aanwezig en S10 niet aanwezig?????
Welke van de drie
Ik heb android versie 9  van 19 april en de WA versie 2.19.134

En heb verder een S9 toestel
Op de ander in gebruik zijnde Samsung A6 werkt de WA met plaatjes ook NIET
Gr. Henk

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Foutje, aangepast! Op de S10 wél en de S9 dus niet. 

---------
Signature-Note10
0 Likes