Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wachtwoord vergeten Samsung tab s2

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2017 10:31 PM)
16053 Weergaven
Smile1
First Poster
Opties

Hoi, ik ben mijn wachtwoord vpor mijn galaxy tab s2 vergeten. Wat kan ik doen? Groeten smile1

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Smile1,

Is je Tab S2 nog wel verbonden met het internet? Dan kun je of via Samsung Find My Mobile, of via Google Apparaatbeheer je schermbeveiliging eraf halen. Zie hier voor meer informatie: https://eu.community.samsung.com/(...)Hoe-kan-ik-telefoon-aandoen-als-ik-Wachtwoord-kwijt-ben

Anders ben ik bang dat er niks anders op zit dan blijven proberen je wachtwoord te raden, of anders een reset naar de fabrieksinstellingen uit te voeren. In dat laatste geval ben je wel alles wat op je tablet stond kwijt, dus dat zal erg balen zijn. Instructies voor de fabrieksinstellingen staan ook op de vorige link.

Ik hoor graag nog van je of het gelukt is. Veel succes!

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Smile1,

Is je Tab S2 nog wel verbonden met het internet? Dan kun je of via Samsung Find My Mobile, of via Google Apparaatbeheer je schermbeveiliging eraf halen. Zie hier voor meer informatie: https://eu.community.samsung.com/(...)Hoe-kan-ik-telefoon-aandoen-als-ik-Wachtwoord-kwijt-ben

Anders ben ik bang dat er niks anders op zit dan blijven proberen je wachtwoord te raden, of anders een reset naar de fabrieksinstellingen uit te voeren. In dat laatste geval ben je wel alles wat op je tablet stond kwijt, dus dat zal erg balen zijn. Instructies voor de fabrieksinstellingen staan ook op de vorige link.

Ik hoor graag nog van je of het gelukt is. Veel succes!

kevin-sig
0 Likes