Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

volume begrenzing samsung galaxy s7

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2017 02:01 PM)
15642 Weergaven
VegetaO9000
Explorer
Opties

Hallo allemaal,

Op elke telefoon heb je een volume besgrenzing bij ongeveer 60% van het volume, maar niet elke koptelefoon gaat even hard. Hoe weet ik welk volume veilig is om een lange tijd naar te luisteren en hoeveel decibel het is. Daarnaast is het volume niet bij elk nummer gelijk. Het is een beetje verwarrend hoe hard ik het geluid kan zetten :). Kan iemand hiermee gaan helpen :smiling-face:

specs.png

specs.png

gehoorschade.png

Het liefst wil ik tussen de 77 en 80 decibel zitten :). Alleen weet ik niet hoe ik dat moet meten of instellen :smiling-face:

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi, zoals je zelf al aangeeft gaat de ene net wat harder dan de ander.. Het beste is toch om zelf te bepalen hoe hard hij kan.. Ik luister bijvoorbeeld het liefst heel hard maar niet dat ik na 1 uur pijn heb aan mijn oren.. Als jij muziek op zet en je hebt na 10 minuten al oorpijn dan klopt er iets niet.
Als je de standaard muziekprogramma gebruikt "Muziek" kan je naar Meer gaan en dan Instellingen, daar kan je de optie Slim Volume aanzetten. Daarmee normaliseert hij het volume per liedje. Ik denk in jou geval dat je niet boven de waarschuwing van 60% moet gaan..
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @VegetaO9000,

Bedankt voor jouw bericht, Op de Playstore kan je derde partij apps vinden die het geluid harder kunnen maken dan de reguliere instellingen. Dit is wel op eigen risico. Ik wens je alvast een fijn weekend!

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi, zoals je zelf al aangeeft gaat de ene net wat harder dan de ander.. Het beste is toch om zelf te bepalen hoe hard hij kan.. Ik luister bijvoorbeeld het liefst heel hard maar niet dat ik na 1 uur pijn heb aan mijn oren.. Als jij muziek op zet en je hebt na 10 minuten al oorpijn dan klopt er iets niet.
Als je de standaard muziekprogramma gebruikt "Muziek" kan je naar Meer gaan en dan Instellingen, daar kan je de optie Slim Volume aanzetten. Daarmee normaliseert hij het volume per liedje. Ik denk in jou geval dat je niet boven de waarschuwing van 60% moet gaan..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Hermanfg7
First Poster
Opties
Ik ben ernstige slecht horen en ik heb zwaarder gehoordapperaten en maar volume is te zacht om te horen en vraag kan niet harder geluid vai rindleiden om t stand is dan ik horen wel goed is om val koptelefoons inpluggen van smartphones Galaxy s7 en ik vraagt op iets wel kan doen bij regelen van Samsung upgrader b.v
Vriendelijke groet van Hermanfg7
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @VegetaO9000,

Bedankt voor jouw bericht, Op de Playstore kan je derde partij apps vinden die het geluid harder kunnen maken dan de reguliere instellingen. Dit is wel op eigen risico. Ik wens je alvast een fijn weekend!

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes