Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verzamelde icoontjes op S7 edge vergroten

(Onderwerp aangemaakt op: 06-07-2017 08:12 AM)
2647 Weergaven
Spaansebrabande
First Poster
Opties

Ik heb een S7 edge. Mijn vorige was een S5mini. Ik gebruik op de beginpagina verzamelicoontjes. Dus zeg bij telefoon zitten de icoontjes van telefoon, contacten etc in één vakje. Bij de S5 mini werkte dat heel goed, maar op de S7 edge zijn de icoontjes niet meer leesbaar, zo klein. Kun je die iets vergroten? Het gaat dus niet over het aantal icoontjes op de beginpagina maar de grootte binnen de verzamelhokjes.

0 Likes
6 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Spaansebrabande, ik wil je hier graag bij helpen. Kun je misschien een screenshot maken van de icoontjes die je bedoelt?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Spaansebrabande
First Poster
Opties

Screenshot_20170707-130102.png

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Dankjewel. Het gaat hier om de icoontjes in het vierkante vlak neem ik aan? Deze zijn inderdaad helaas niet te vergroten. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Spaansebrabande
First Poster
Opties

Het gaat om die afgeronde ruimtereis, waarin je een aantal icoontjes van apps kunt plaatsen. Die icoontjes zijn zo klein dat ze niet leesbaar zijn. Zijn die niet te vergroten?

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Helaas niet, wellicht als je andere pictogrammen of een ander thema installeert via Instellingen > Thema's en pictogrammen :smiling-face:

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Members_ebqJZvl
First Poster
Opties

Je kan op de kader klikken en dan gaat deze open en zijn deze even groot als de andere