Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verwijderde e-mail blijft ongelezen

(Onderwerp aangemaakt op: 12-05-2017 01:49 PM)
1063 Weergaven
MTW
First Poster
Opties

Ik maak op mijn Galaxy s8 gebriuik van de standaard e-mail app in combinatie met een Mocrosoft Active Sync account (office 365). E-mails die ik gelezen heb en vervolgens verwijder komen vanzeldsprekend als 'gelezen' in de prullenbak terecht.

Als ik vervolgens MS Outlook 2013 open op mijn laptop, dan valt mij op dat deze verwijderde mail wel in de pullenbak terecht is gekomen, maar nu als 'ongelezen' is gemarkeerd (vet gedrukt dus). Dit was bij mijn vorige telefoon (HTC One) niet zo.

Is dit een bugje in de E-mail App van Samsung?

Bvd voor jullie reactie.

Martijn

0 Likes
9 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hi Martijn, wat apart dat de mails als ongelezen worden weergeven op je desktop! Is dit andersom ook het geval? Dus staan ze als ongelezen in de applicatie, wanneer je mails verwijdert vanaf de laptop?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
MTW
First Poster
Opties

Dag Tim,

Nee, andersom is dat niet het geval. Een verwijderde en gelezen mail in Outlook (laptop) staat gewoon als gelezen in de prullenbak op de telefoon.

Martijn

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hmm, dan zou er wellicht iets mis kunnen zijn in de synchronisatie. Zou je 't e-mailadres misschien opnieuw willen koppelen aan de app? Je mag 'm verwijderen en opnieuw instellen. Laat je me weten hoe het daarna gaat?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
MTW
First Poster
Opties

Dag Tim,

Ik ben er nog eens even ingedoken en kom tot de conclusie dat het geen synchronisatieprobleem is. Wat gebeurt er precies?:

Als ik nieuwe e-mail op mijn telefoon open, lees en vervolgens verwijder, komt het bericht als ongelezen in de prullenbak terecht. Dat gebeurt met mijn Office 365 account, maar ook met mijn 'normale' outlook.com-account. Gelezen mail die ik na langere tijd verwijder komt wel als gelezen mail in de prullenbak terecht.

Dit lijkt nu wat meer op een bugje in de mail-app als je het mij vraagt...

Martijn

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @MTW

dat is zeker apart! Ik heb er zelf geen last van op mijn toestel (S7 Edge) met de standaard mail app. Betreft een Hotmail/outlook account.

Wellicht dat het helpt je account eens opnieuw toe te voegen? 

rsz-846676
0 Likes
MTW
First Poster
Opties

Dag BruceH,

Ik heb het account verwijders en weer opnieuw toegevoegd. Dit lost het prbleem niet op.

Andere ideeen?

Martijn

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Wat apart dat 't nog niet lukt, @MTW

Ik zou in dit geval graag Hulp op Afstand aanbieden. Een expert kijkt dan van een afstand mee met je op jouw toestel. Deze kan dan de nodige instellingen nalopen, wellicht zien we iets over 't hoofd. Zou je dat willen? Dan mag je mij een privéberichtje sturen met je volledige NAWTE-gegevens en een voorkeursdag- en tijd voor de afspraak.

0 Likes
MTW
First Poster
Opties

Dag Tim,

Prima. Dat kan wat mij betrfet op:

• vrijdag 7/7 tot 12 uur
  • woensdag 12/7
  • vrijdag 14/7

Martijn  te Wierik

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ik kan voor je kijken wanneer de afspraak mogelijk is. Kun je jouw woonplaats, telefoonnummer(s) én e-mailadres in een privébericht naar mij sturen? Het is niet verstandig om deze gegevens openbaar te melden. Je kunt een privébericht sturen, door op mijn naam te drukken en daarna op 'EEN BERICHT VERZENDEN'.

0 Likes