op 18-11-2017 10:38 AM
Na een fabrieks reboot/wipe kan ik niet meer inloggen met mijn Samsung account. Hij blijft zeggen "verwerken mislukt" het is zeker het goede account en ik heb internetverbinding.
graag hulp
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-06-2019 07:37 PM
Dat zou ik ook willen weten... zelfde issue: internet login lukt, findme-workaround geen soelaas, zelfs vers gemaakt samsung account wil niet op S8+. Dus moet iets hardware/softwarematigs zijn. En nergens in de instellingen iets te vinden over heractiveringsbeveiliging...
op 14-06-2019 09:30 PM
Dit heb ik gedaan, is allemaal gelukt, maar de melding blijft hetzelfde: verwerken mislukt.
Ik vind het van de zotte dat ik nu met m'n telefoon terug moet naar de winkel of terug moet naar fabrieksinstellingen... Dit moet toch op een andere manier op te lossen zijn!?
15-06-2019 02:11 PM - bewerkt 15-06-2019 02:18 PM
"...langs een servicepunt van ons te gaan of je toestel via onze ophaalservice aan te bieden."
Sorry, maar dit vind ik een waardeloze oplossing. Sowieso dat dit probleem blijft spelen en je hiervoor niet gewaarschuwd wordt bij het kopen van een Samsung.
Inmiddels zou dit toch gewoon door de gebruiker thuis opgelost moeten kunnen worden, zonder een reboot.
Het zou fijn zijn als iemand de moeite neemt om te antwoorden!
op 17-06-2019 10:18 AM
Ik heb een melding gedaan bij de klantenservice. Toen hebben ze het voor mij opgelost.
op 17-06-2019 10:36 AM
Als je niet kunt inloggen op jouw telefoon met het Samsung-account en dit werkt wel via onze website, dan is de oplossing om langs een servicepunt te gaan of gebruik te maken van de Ophaalservice. Als je langs een servicepunt gaat, neem dan wel je aankoopbon en ID mee.
op 07-08-2019 11:41 AM
Beste, ik heb hetzelfde probleem na het instellen van een nieuw wachtwoord. Mijn toestel heeft geen reboot gehad. Krijg na aanmaken van profiel voor deze website ook nog deze foutmelding: 37FF74E2. Hoe nu verder? Thanks
17-08-2019 10:24 AM - bewerkt 17-08-2019 10:28 AM
Mijn oplossing was:
Aanloggen op Samsung accounts via PC (twee keer, dus inclusief global account), updaten van alle profiel gegevens, afmelden alle ingelogde devices (is een optie binnen Wachtwoord en Beveiliging). Telefoon aan en uit gezet en via Instellingen -> Accounts, opnieuw aanmelden via al geregistreerde Samsung Account.
Een hard reset was niet nodig. Tussendoor wel de telefoon opnieuw opgestart
13-09-2019 12:38 AM - bewerkt 13-09-2019 12:39 AM
Dankjewel . Het is bij mij ook gelukt! Eindelijk ben ik er vanaf. Ingelogd op mijn samsung account en daarna kreeg ik de keuze om door te gaan naar het global account.
04-11-2019 11:48 AM - bewerkt 04-11-2019 11:49 AM
Ik had hetzelfde probleem, echter de accountgegevens updaten lukte niet, na het wijzigen met ingeven van het wachtwoord veranderde mijn account naam niet. Ik heb toen het emailadres gewijzigd naar een ander adres, geverifieerd via de mail en weer teruggezet naar het oude mailadres (en wederom geverifieerd), daarna veranderde de accountgegevens wel na invoer van het wachtwoord. Is wellicht nog handig voor anderen die hier tegenaan lopen!
Thnx voor het delen!
op 10-04-2020 03:56 PM
Ik word hier heel naar van! Ik heb al maanden last van die foutmelding en wil nu alles overzetten naar een nieuwe samsung telefoon. Die nie
@BruceH schreef:
Goedemorgen @Mikeylindeboom,
welkom op de Community!
Dat is inderdaad een hardnekkige issue, waarschijnlijk heb je voor de reset de heractiveringsbeveiliging niet uitgeschakeld, waardoor de melding tevoorschijn komt. Kun je proberen via onze website in te loggen op je Samsung account? Als dat wel werkt, maar niet op je toestel, is de enige optie om langs een servicepunt van ons te gaan of je toestel via onze ophaalservice aan te bieden. Voor beide heb je een kopie van het aankoopbewijs nodig, en een kopie van je ID/legitimatie/rijbewijs.
Succes, en ik hoor graag of het is gelukt!
uwe werd thuisbezorgd. Begrijp ik goed dat ik nu eerst met de oude langs een samsung winkel moet?