Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vergrendelpictogram

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2020 09:26 PM)
8952 Weergaven
Lena25
First Poster
Opties

Hallo, ik heb al een tijdje een soort probleem. Telkens ik films kijk krijg ik dit scherm te zien. Ik heb het al meerdere keren proberen zoek bij instellingen maar vind niet hoe ik dat moet uitzetten want get irriteert me enorm.

Bedanktinbound2466169621449083463.jpg

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Helder. Wanneer je een game start kun je vanaf je notificatiebalk naar beneden vegen en zie je een melding "Tik om Game Booster te openen", of je hebt een knop op je navigatiebalk. Dit is afhankelijk van je instellingen en van beide heb ik screenshots bijgevoegd.

Hier kun je de automatische schermvergrendeling, standaard op 3 minuten, uitschakelen of op een langere tijdsduur zetten.Screenshot_20200323-165741_Sim Companies.jpg

Het gameicoontje in deze screenshot links opent het menuHet gameicoontje in deze screenshot links opent het menu

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Lena,

Heb je de app waarmee je films kijkt toevallig in de game launcher staan? In dat geval zou ik beginnen met die uit de game launcher te halen.

Hoor het graag van je!

kevin-sig
0 Likes
peet56
Apprentice
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik gebruik de game launcher niet en heb die nu uitgeschakeld maar helaas komt het scherm nog steeds wanneer je een paar minuten het scherm niet aanraakt.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Peet,

Wat irritant dat je dit ook krijgt, ondanks het uitgeschakelen van de Game Launcher! Krijg je precies hetzelfde scherm? En welke app gebruik je precies?

kevin-sig
peet56
Apprentice
Opties

Het ziet er inderdaad hetzelfde uit. Ik heb het echter niet met films maar met games. Bijvoorbeeld RealRacing3. Sommige banen heb je het niet nodig om het scherm aan te raken en gaat de besturing via tilt. Na een minuut of 2 komt dan ineens dat vergrendelpictogram naar voren. "achter" dat scherm gaat het spel gewoon door en aangezien je bijna niets meer ziet en je scherm niet meer reageert is het dus niet te spelen. Wanneer ik andere games probeer zoals Candycrush en ik een tijd niets doe gebeurt hetzelfde. Heb in alle instellingen gezocht maar nog niets gevonden waarmee je dit uit of langer kan zetten.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is bescherming tegen onbedoeld aanraken toevallig ingeschakeld onder display instellingen?

rsz-846676
0 Likes
peet56
Apprentice
Opties

Dat stond idd aan. Uitschakelen geeft helaas geen resultaat.  Hij blijft op slot springen na een paar minuten.

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Helder. Wanneer je een game start kun je vanaf je notificatiebalk naar beneden vegen en zie je een melding "Tik om Game Booster te openen", of je hebt een knop op je navigatiebalk. Dit is afhankelijk van je instellingen en van beide heb ik screenshots bijgevoegd.

Hier kun je de automatische schermvergrendeling, standaard op 3 minuten, uitschakelen of op een langere tijdsduur zetten.Screenshot_20200323-165741_Sim Companies.jpg

Het gameicoontje in deze screenshot links opent het menuHet gameicoontje in deze screenshot links opent het menu

kevin-sig
peet56
Apprentice
Opties

Top dat was het idd. Die had ik nooit gevonden. Bij mij was het het 2e screenshot. Langer zetten ging niet maar uitschakelen wel. Ik ben blij, mijn dank is groot. :smiling-face:

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Goed om te lezen dat het gelukt is! Veel gameplezier! 👐

kevin-sig
0 Likes