op 28-02-2020 09:26 PM
Hallo, ik heb al een tijdje een soort probleem. Telkens ik films kijk krijg ik dit scherm te zien. Ik heb het al meerdere keren proberen zoek bij instellingen maar vind niet hoe ik dat moet uitzetten want get irriteert me enorm.
Bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-03-2020 05:02 PM
Helder. Wanneer je een game start kun je vanaf je notificatiebalk naar beneden vegen en zie je een melding "Tik om Game Booster te openen", of je hebt een knop op je navigatiebalk. Dit is afhankelijk van je instellingen en van beide heb ik screenshots bijgevoegd.
Hier kun je de automatische schermvergrendeling, standaard op 3 minuten, uitschakelen of op een langere tijdsduur zetten.
Het gameicoontje in deze screenshot links opent het menu
op 29-02-2020 10:17 AM
op 22-03-2020 06:49 PM
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik gebruik de game launcher niet en heb die nu uitgeschakeld maar helaas komt het scherm nog steeds wanneer je een paar minuten het scherm niet aanraakt.
op 23-03-2020 03:35 PM
op 23-03-2020 04:02 PM
Het ziet er inderdaad hetzelfde uit. Ik heb het echter niet met films maar met games. Bijvoorbeeld RealRacing3. Sommige banen heb je het niet nodig om het scherm aan te raken en gaat de besturing via tilt. Na een minuut of 2 komt dan ineens dat vergrendelpictogram naar voren. "achter" dat scherm gaat het spel gewoon door en aangezien je bijna niets meer ziet en je scherm niet meer reageert is het dus niet te spelen. Wanneer ik andere games probeer zoals Candycrush en ik een tijd niets doe gebeurt hetzelfde. Heb in alle instellingen gezocht maar nog niets gevonden waarmee je dit uit of langer kan zetten.
op 23-03-2020 04:16 PM
op 23-03-2020 05:00 PM
Dat stond idd aan. Uitschakelen geeft helaas geen resultaat. Hij blijft op slot springen na een paar minuten.
op 23-03-2020 05:02 PM
Helder. Wanneer je een game start kun je vanaf je notificatiebalk naar beneden vegen en zie je een melding "Tik om Game Booster te openen", of je hebt een knop op je navigatiebalk. Dit is afhankelijk van je instellingen en van beide heb ik screenshots bijgevoegd.
Hier kun je de automatische schermvergrendeling, standaard op 3 minuten, uitschakelen of op een langere tijdsduur zetten.
Het gameicoontje in deze screenshot links opent het menu
op 23-03-2020 05:21 PM
Top dat was het idd. Die had ik nooit gevonden. Bij mij was het het 2e screenshot. Langer zetten ging niet maar uitschakelen wel. Ik ben blij, mijn dank is groot.
op 23-03-2020 05:22 PM