op 06-02-2018 07:35 PM
Sinds zondag heb ik een A5 (2017), heel fijn toestel maar hoe zet ik de autocorrectie uit? Ik heb bij instellingen alles bekeken en gezocht, maar niet gevonden. Help 😁
Bedankt, Astrid
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-02-2018 07:47 PM
Hey Astrid!
Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy A5! 😎
Linksonder op het toetsenbord kun je op het tandwieltje tikken (of lang ingedrukt houden als er een ander icoontje staat om het tandwieltje zichtbaar te maken):
Zo open je de instellingen van het toetsenbord. Tik hier op voorspellende tekst en zet automatisch vervangen uit voor de geïnstalleerde talen. Je bent als het goed is nu van autocorrect verlost
op 06-02-2018 07:47 PM
Hey Astrid!
Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy A5! 😎
Linksonder op het toetsenbord kun je op het tandwieltje tikken (of lang ingedrukt houden als er een ander icoontje staat om het tandwieltje zichtbaar te maken):
Zo open je de instellingen van het toetsenbord. Tik hier op voorspellende tekst en zet automatisch vervangen uit voor de geïnstalleerde talen. Je bent als het goed is nu van autocorrect verlost
op 06-02-2018 09:26 PM
Kevin, je bent een held!! Overal gekeken, behalve daar dus. Wel onder instellingen en ook bij toetsenbord maar daar zag ik het niet. Super bedankt voor je snelle hulp. Groetjes, Astrid
op 06-02-2018 10:01 PM