Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Uitzetten autocorrectie op A5 (2017)

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2018 07:35 PM)
12550 Weergaven
itsassie
Student
Opties

Sinds zondag heb ik een A5 (2017), heel fijn toestel maar hoe zet ik de autocorrectie uit? Ik heb bij instellingen alles bekeken en gezocht, maar niet gevonden. Help 😁

Bedankt, Astrid

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Astrid!

Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy A5! 😎

Linksonder op het toetsenbord kun je op het tandwieltje tikken (of lang ingedrukt houden als er een ander icoontje staat om het tandwieltje zichtbaar te maken):Screenshot_20180206-194503.jpg

Zo open je de instellingen van het toetsenbord. Tik hier op voorspellende tekst en zet automatisch vervangen uit voor de geïnstalleerde talen. Je bent als het goed is nu van autocorrect verlost :winking-face:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Astrid!

Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy A5! 😎

Linksonder op het toetsenbord kun je op het tandwieltje tikken (of lang ingedrukt houden als er een ander icoontje staat om het tandwieltje zichtbaar te maken):Screenshot_20180206-194503.jpg

Zo open je de instellingen van het toetsenbord. Tik hier op voorspellende tekst en zet automatisch vervangen uit voor de geïnstalleerde talen. Je bent als het goed is nu van autocorrect verlost :winking-face:

kevin-sig
itsassie
Student
Opties

Kevin, je bent een held!! Overal gekeken, behalve daar dus. Wel onder instellingen en ook bij toetsenbord maar daar zag ik het niet. Super bedankt voor je snelle hulp. Groetjes, Astrid

KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Goed om te horen dat het gelukt is Astrid :face-with-tears-of-joy: Fijne avond nog!

kevin-sig
0 Likes