Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

toetsenbord s7

(Onderwerp aangemaakt op: 02-05-2017 12:13 PM)
3998 Weergaven
Gert-Jan
First Poster
Opties

Ik heb een S7 en wil graag met de taal Nederlands ook een querty toetsenbord. Nu lijkt dat alleen te kunnen met een Azerty toetsenbord of 3/4 toetsenbord. Of ik moet de taal Engels instellen dan kan ik wel het querty toetsenbord kiezen. Maar dan is de spellingscontrole e.d. ook Engels dus dat is erg lastig. Kan dit anders of ben ik dan genoodzaakt om swiftkey ta downloaden. Ik vindhet vervelend als de A links boven zit en de Q in het midden......wie weet de oplossing. Met mijn S5 had ik daar geen last van. Alvast dank. Gert-jan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Gert-Jan,

Dat snap ik, ik kan zelf ook niet typen met een AZERTY-indeling. Dit heeft te maken met de systeemtaal. Als de systeemtaal op Nederlands (België) is ingesteld, krijg je een AZERTY toetsenbord en als hij op Nederlands (Nederland) staat ingesteld een QWERTY-indeling. Als je onder de Systeeminstellingen --> Algemeen Beheer --> Taal en Invoer --> Taal, Nederlands (Nederland) als standaard systeemtaal maakt zul je ook een QWERTY-toetsenbord krijgen.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Gert-Jan,

Dat snap ik, ik kan zelf ook niet typen met een AZERTY-indeling. Dit heeft te maken met de systeemtaal. Als de systeemtaal op Nederlands (België) is ingesteld, krijg je een AZERTY toetsenbord en als hij op Nederlands (Nederland) staat ingesteld een QWERTY-indeling. Als je onder de Systeeminstellingen --> Algemeen Beheer --> Taal en Invoer --> Taal, Nederlands (Nederland) als standaard systeemtaal maakt zul je ook een QWERTY-toetsenbord krijgen.

kevin-sig
0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi Gert-Jan, heb je de instelling die Kevin noemde gevonden? Mocht het geholpen hebben, dan kun je zijn antwoord als oplossing markeren. 

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes