Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Thema's downloaden/kopen voor je mobiel uit de Store

(Onderwerp aangemaakt op: 06-11-2019 05:02 PM)
740 Weergaven
Hattiecat
Journeyman
Opties

Hallo allemaal, weet iemand hoe je de SAMSUNG FACTUREN installeerd op je Android Smartphone? Blijkbaar heb ik die ineens nodig wil ik een thema uit de Galaxy Samsung Store downloaden/kopen. Krijg enkel de proefversie, maar zoals vroeger: verwijderen-toepassen-kopen kan niet meer. Wel uiteraard de gratis thema's en pictogtrammen. Heb mijn thema nu enkel als achtergrond voor het start- en vergrendelscherm kunnen kopen. De rest is nog van mijn oude gekochte thema, geen gezicht dus! Ben al bijna 5 dagen bezig om dit op te lossen. Vandaag kreeg ik te horen dat volledige thema's enkel ging via de geïnstalleerde [Samsung Facturen] verloopt. Moest ik zelf gaan uitzoeken, want ze konden me niet verder helpen. Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken? Zou je voor eeuwig dankbaar zijn!!! Groetjes Hattiecat

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Hattiecat,

Heb je al gekeken of er updates klaarstaan in de Galaxy Store?

rsz-846676
Hattiecat
Journeyman
Opties

Hallo Bruce, bedankt voor je reactie.

Ja daar heb ik al naar gekeken. En ook meteen natuurlijk een extra update!

Heb ondertussen niet stilgezeten en ben met Samsung in contact getreden. En wat blijkt? Mijn telefoon  een J5 is

simpel te oud om na de nieuwe "koopversie" nog een thema te kopen. Dus zou ik een nieuw mobieltje moeten kopen.

Daarom ben ik alle gratis thema's gaan bekijken met  ong. dezelfde kleur als degene die ik wilde kopen. En dat is gelukt.

Een heel mooi gratis thema staat er nu op. Maar ik ging verder en nam contact op met de ontwerper van het thema dat ik wilde: heb een gratis couponcode gekregen; die echter niet bekend is, maar ingaat zogauw ik op kopen klik. Dat is nu juist wat ik niet meer kan, hahahaha. De "download/buy" knop ontbreekt. Ik wacht nu op een antwoord waarin ze me de code geven, want die kan ik weer wél invullen. Hahaha te gek voor woorden allemaal. Maar iedereen die ik benader is uiterst vriendelijk en behulpzaam. afwachten dus!!! Groetjes Hattie............................

BruceH
Community Manager
Opties

Wat tof om te lezen! Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag. 

Veel plezier met je nieuwe thema. 😉

rsz-846676
Hattiecat
Journeyman
Opties
Wat ontzettend lief van je Bruce, dankjewel!!!! Ik lees nu pas dat jij een Community Manager bent. Sorry, had ik niet in de gaten!
Heel veel liefs van mij Hattie!
0 Likes
Hattiecat
Journeyman
Opties
Hè Bruce, wat enig zeg, lees net in mijn mail dat jij me een "kudo" hebt gegeven!!!! Wow bedankt jongen!!!!
Nu mezelf nog gaan verdiepen in kudos en badges, hahaha!!!!! Hattie
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Haha, geen probleem! Nog van harte welkom op de Community en als je vragen hebt, dan hoor ik het graag.

rsz-846676
Hattiecat
Journeyman
Opties
Hartelijk dank!!!! Heb je idd een vraag gesteld, hahaha!!!!! Via een bericht.............................
0 Likes
Hattiecat
Journeyman
Opties
Wow, ontving het bericht dat ik een "Admirer-badge" heb ontvangen. Ik weet niet van wie, maar wil je bij deze ontzettend hartelijk bedanken, voel me zeer vereerd!!!!! xxx
0 Likes