Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

terugzetten backup (Restore) Gear S3 met Samsung Gear Manager

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2017 02:01 PM)
1157 Weergaven
Mike7
First Poster
Opties

Het terugzetten van een backup op de Gear S3 levert problemen bij mijn horloge. De telefoon en horloge zijn niet meer in sync en bepaalde watchfaces worden niet teruggezet. De watchfaces die niet meer verkrijgbaar zijn, worden niet teruggezet. Hier gaat de restore flitzend overheen, terwijl de watchfaces die wel teruggezet worden langer zichtbaar blijven tijdens restore. Hier heb ik ook een filmpje van, maar kan deze niet op de community plaatsen.   De vraag: Hoe kan het dat restore van een backup lastig gaat?

Na de update heb ik dubbele watchfaces. ZIe onderstaande screenshot.

error.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Mike,

Welkom op de Community!

Zaten er betaalde watchfaces tussen? Deze kun je terugkrijgen via Galaxy Apps > Mijn apps.

Wat betreft de dubbele watchfaces, lukt het om deze te verwijderen? Zo niet, denk ik dat je het beste een light reset of herinstallatie kunt doen en de back-up niet terug te zetten. Helpt dit ook om weer goed te synchroniseren?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Mike,

Welkom op de Community!

Zaten er betaalde watchfaces tussen? Deze kun je terugkrijgen via Galaxy Apps > Mijn apps.

Wat betreft de dubbele watchfaces, lukt het om deze te verwijderen? Zo niet, denk ik dat je het beste een light reset of herinstallatie kunt doen en de back-up niet terug te zetten. Helpt dit ook om weer goed te synchroniseren?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Mike7
First Poster
Opties

Hoi Lot, 

Dank je voor je reactie.

Er zaten geen betaalde watchfaces tussen, maar wel gratis watchfaces die niet meer verkrijgbaar zijn. En precies die mis ik. Het verwijderen van dubbele watchfaces lukt niet. Het beste is inderdaad een factory-reset of een light reset. Maar dan mis ik nog meer watchfaces die niet meer verkrijgbaar zijn. Dat vind ik heel jammer. Het lijkt erop dat backup corrupt is. Ik heb de keuze dubbele te accepteren en in iedergeval paar watchfaces terug te hebben, of volledig opnieuw inrichten en andere watchfaces dan degene die ik mis te gebruiken.

Ik heb nu een restore gedaan en denk erover om dan een nieuwe backup te maken. in de hoop dat die beter terug te zetten is, zonder dubbelen.  Het zou fijn zijn als de Gear S3 te backuppen is met Samsung Switch. Dan heb je meer eigen control.

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Ok, er zal wel een reden zijn waarom deze watchfaces niet meer beschikbaar zijn dan :smiling-face:

Het is wel goed om te weten dat de back-up en restore niet helemaal lekker loopt, via Smart Switch zou inderdaad superhandig zijn!

---------
Signature-Note10
0 Likes
Mike7
First Poster
Opties
De reden is, dat die watchfaces (eerst demo) nu een betaalde variant zijn,bijvoorbeeld "TAG Calibre - Orange". Maar dat zou niet de reden mogen zijn dat de backup nu corrupt is.
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Dat de bestanden nu corrupt zouden zijn is inderdaad een foutje, maar dat verklaart wel waarom je ze nu niet kunt gebruiken inderdaad.

---------
Signature-Note10
0 Likes
Mike7
First Poster
Opties

Het vreemde is dat bij restoren, kan je wel zien dat de whatchface "Calibre" aangesproken (1 seconden) zichtbaar en dan springt ie gauw naar de volgende watchface. Je zou verwachten dat ie dan daarop hangt of een foutmelding geeft. Niet dat ie het bestand snel skipt zonder reden.  

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Ik kan er ook zo geen verklaring voor geven Mike :smiling-face:

---------
Signature-Note10
0 Likes