op 08-03-2017 02:01 PM
Het terugzetten van een backup op de Gear S3 levert problemen bij mijn horloge. De telefoon en horloge zijn niet meer in sync en bepaalde watchfaces worden niet teruggezet. De watchfaces die niet meer verkrijgbaar zijn, worden niet teruggezet. Hier gaat de restore flitzend overheen, terwijl de watchfaces die wel teruggezet worden langer zichtbaar blijven tijdens restore. Hier heb ik ook een filmpje van, maar kan deze niet op de community plaatsen. De vraag: Hoe kan het dat restore van een backup lastig gaat?
Na de update heb ik dubbele watchfaces. ZIe onderstaande screenshot.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-03-2017 12:08 PM
Hoi Mike,
Welkom op de Community!
Zaten er betaalde watchfaces tussen? Deze kun je terugkrijgen via Galaxy Apps > Mijn apps.
Wat betreft de dubbele watchfaces, lukt het om deze te verwijderen? Zo niet, denk ik dat je het beste een light reset of herinstallatie kunt doen en de back-up niet terug te zetten. Helpt dit ook om weer goed te synchroniseren?
op 10-03-2017 12:08 PM
Hoi Mike,
Welkom op de Community!
Zaten er betaalde watchfaces tussen? Deze kun je terugkrijgen via Galaxy Apps > Mijn apps.
Wat betreft de dubbele watchfaces, lukt het om deze te verwijderen? Zo niet, denk ik dat je het beste een light reset of herinstallatie kunt doen en de back-up niet terug te zetten. Helpt dit ook om weer goed te synchroniseren?
op 10-03-2017 02:55 PM
Hoi Lot,
Dank je voor je reactie.
Er zaten geen betaalde watchfaces tussen, maar wel gratis watchfaces die niet meer verkrijgbaar zijn. En precies die mis ik. Het verwijderen van dubbele watchfaces lukt niet. Het beste is inderdaad een factory-reset of een light reset. Maar dan mis ik nog meer watchfaces die niet meer verkrijgbaar zijn. Dat vind ik heel jammer. Het lijkt erop dat backup corrupt is. Ik heb de keuze dubbele te accepteren en in iedergeval paar watchfaces terug te hebben, of volledig opnieuw inrichten en andere watchfaces dan degene die ik mis te gebruiken.
Ik heb nu een restore gedaan en denk erover om dan een nieuwe backup te maken. in de hoop dat die beter terug te zetten is, zonder dubbelen. Het zou fijn zijn als de Gear S3 te backuppen is met Samsung Switch. Dan heb je meer eigen control.
op 10-03-2017 03:29 PM
op 10-03-2017 03:40 PM
op 10-03-2017 03:59 PM
op 10-03-2017 05:39 PM
Het vreemde is dat bij restoren, kan je wel zien dat de whatchface "Calibre" aangesproken (1 seconden) zichtbaar en dan springt ie gauw naar de volgende watchface. Je zou verwachten dat ie dan daarop hangt of een foutmelding geeft. Niet dat ie het bestand snel skipt zonder reden.
op 10-03-2017 06:33 PM