Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon laad niet snel meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 14-03-2017 06:40 PM)
347 Weergaven
milan
First Poster
Opties

Hoi ik heb een Samsung galaxy a5 2016 maar sinds een tijdje kan ik mijn telefoon niet meer snel opladen en ziet hij hem ook niet op de computer wie heeft er een oplossing voor

Gr milan

Ps ik heb een nieuwe originele snellader en kabel gekocht

0 Likes
4 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Milan,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Kun je zien of de USB poorten in de telefoon en de adapter verstopt zijn of dat er vuil te zien is? Je kunt proberen om deze met een droge (!) tandenborstel schoon te maken.

Kun je anders bevestigen of onder je Systeeminstellingen --> Batterij --> Snel opladen via de kabel aan staat?

En bedoel je dat je computer je telefoon helemaal niet ziet, of dat hij niet (goed) oplaadt via de computer?

kevin-sig
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Milan,

heb je nog wat aan het antwoord van Kevin gehad? Of nog niet aan toegekomen?

Laat je het me weten?

rsz-846676
0 Likes
milan
First Poster
Opties

Hoi ik heb het geprobeerd met de tandenborstel het schoon te maken maar heeft geen nut gehad en bij batterij staat er ook niks van snelopladen 

De computer kan ik er geen data van af halen maar laadt wel op de computer geeft aan apparaat niet herkend en geeft mogelijk storing 

Gr milan

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Kun je eens kijken of het wel lukt met een andere kabel/oplader? Zo kunnen we even testen of het probleem in de lader zit of in het toestel zelf.

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes