Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tekenpatroon ontgrendelen

(Onderwerp aangemaakt op: 24-06-2020 11:37 AM)
723 Weergaven
Trixy
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb een Samsung Galaxy J6+ en ben stomweg mijn tekenpatroon vergeten.

Ik ben online op onderzoek gegaan om mijn GSM te ontgrendelen, maar loop vast, vooral omdat ik geen harde reset wil doen.
Er zijn blijkbaar 2 mogelijkheden dan: 

Nr. 1 - Zoek toestel via DeviceManager -> probleem: mijn toestel is niet geregistreerd, dus niet te vinden. 

Nr. 2 - Verkeerd patroon blijven invoeren (minimum 5 x) en dan zou ik de knop patroon vergeten moeten krijgen. Maar die krijg ik niet! Ik krijg wel de boodschap dat ik nog maar enkele pogingen heb alvorens een reset nodig is, maar dat wil ik dus niet.

Hoe krijg ik mijn toestel ontgrendeld?

Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten

Trixy 

0 Likes
7 Antwoorden
Stef1411
Voyager
Opties

heb je eventueel een samsung account op jouw toestel staan? dan kan je die ontgrendelen doormiddel van https://findmymobile.samsung.com/ 

anders is er geen mogelijkheid om je toestel te ontgrendelen. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Stef1411  je zegt : 

Er zijn wel degelijk mogelijkheden, ga maar is goed zoeken op google :smiling-face:

Ik ga niet precies zeggen hoe aangezien ik niet dingen wil posten die officieel niet helemaal zijn toegestaan, maar als je een pc of laptop hebt en een beetje overweg kan met google dan ben zo van dat vergrendelscherm af :smiling-face: 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Trixy
Apprentice
Opties

Bedankt voor deze tip, maar via deze link is mijn toestel niet te vinden.

Bericht meldt 'geen geregistreerde apparaten'...

0 Likes
Trixy
Apprentice
Opties

Ik heb de verschillende online unlock tools bekeken. Wanneer ik dan ook de lijst met de meest voorkomende toestellen bekijk (waar deze tools dan betrekking op hebben), dan staat mijn toestel er niet tussen.
Ik heb een Samsung SM-J610FN/DS. 

Ik durf dus niet meteen te downloaden... 😞

@Patrick  schreef:

@Stef1411  je zegt : 

Er zijn wel degelijk mogelijkheden, ga maar is goed zoeken op google :smiling-face:

Ik ga niet precies zeggen hoe aangezien ik niet dingen wil posten die officieel niet helemaal zijn toegestaan, maar als je een pc of laptop hebt en een beetje overweg kan met google dan ben zo van dat vergrendelscherm af :smiling-face: 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik gaf enkel een voorbeeldje om te laten zien dat de statement die werd gemaakt dat het onmogelijk is niet correct is. 

Het klopt dat dit op eigen risico is maar het is wel mogelijk  en niet zo ingewikkeld.

Gewoon even goed zoeken op google met jouw model nummer 

Of het de 'officiele manier' doen. Jouw keuze

0 Likes
Trixy
Apprentice
Opties

@Patrick  schreef:

Ik gaf enkel een voorbeeldje om te laten zien dat de statement die werd gemaakt dat het onmogelijk is niet correct is. 

Het klopt dat dit op eigen risico is maar het is wel mogelijk  en niet zo ingewikkeld.

Gewoon even goed zoeken op google met jouw model nummer 

Of het de 'officiele manier' doen. Jouw keuze

Bedankt voor de feedback!
Ik zoek dan gewoon verder en hoop dat er iets tussen zit dat zal helpen.
Thanks again!

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik denk dat een reset makkelijker is maar dan ben je wel alles kwijt

0 Likes