op 21-01-2017 06:12 PM
Mijn ace 3 geeft een melding systeem U-I is gestopt. Heeft iemand een idee hoe ik deze melding kan voorkomen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 22-01-2017 10:41 PM
op 22-01-2017 06:01 PM
Hoi Adkohne,
Heb je recentelijk een nieuwe app geïnstalleerd, zoals een nieuwe Launcher? Heel vaak zijn deze apps de oorzaak van het crashen van System UI. Je kunt proberen om deze app te verwijderen en kijken of dat het probleem oplost.
Als je niet recentelijk een nieuwe app hebt geïnstalleerd, raad ik je aan om de Systeemcache te legen. Dit doe je in het herstelmenu. Als je de onderstaande stappen precies uitvoert, verwijder je geen persoonlijke gegevens.
Als je telefoon helemaal uit staat, zet de telefoon aan door de volume omhoog-knop, thuisknop en aan/uit-knop tegelijkertijd ingedrukt te houden. Als hij opstart, laat je de aan/uit-knop los, maar laat je de andere twee ingedrukt. Je start nu op in het herstelmenu. Navigeer met de volumeknoppen, bevestig met de aan/uit-knop. Kies hier voor Wipe cache partition. Start vervolgens je telefoon opnieuw op. Is het probleem nu verholpen?
Als het probleem nog altijd niet verholpen is, kun je kijken of System UI ook die kuren vertoont in de Veilige Modus. Volg onderstaande stappen om je telefoon in de veilige modus op te starten.
1. Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden.
2. Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt.
3. De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar.
Als je de veilige stand wilt uitschakelen, tik dan op de notificatie 'veilige modus aan' of start je toestel opnieuw op.
Als hij deze melding niet in de veilige modus geeft, is het toch een app. Je kunt dan door middel van Trial and Error kijken welke app de problemen veroorzaken.
Ik hoor graag van je of het probleem is verholpen. Succes!
op 22-01-2017 09:04 PM
ik heb het zelfde probleem. dit is wnl ontstaan toen mijn batterij vrijwel leeg was en toen weer opgeladen.
de voorgestelde wipe cache geeft geen oplossing. ook in de veilige modus heb ik de melding systeem ui is gestopt.
graag uw reactie hoe ik dit probleem kan oplossen
op 22-01-2017 10:41 PM
op 23-01-2017 09:47 AM
beste kevin,
update google app verwijdert en probleem is weg.
dank je voor je advies
op 23-01-2017 10:45 AM
op 18-07-2017 10:25 AM
Beste,
ik heb de laatste tijd ook heel veel last van de ene foutmelding na de andere.
Al vanalles heb ik geprobeerd om deze op te lossen, maar nu geraak ik niet meer over deze foutmelding heen.
Nu vraag ik me echter af, als ik alles naar fabrieksinstelling zou zetten en ik ga opnieuw apps op mijn Galaxy S5 mini zetten, ga ik dat probleem dan opnieuw krijgen?
Bedankt voor de info
21-07-2017 12:49 PM - bewerkt 21-07-2017 12:49 PM
op 22-10-2017 08:09 PM
Beste hulp,
Ik heb een s8+ en heb mijn telefoon uit gezet om het opnieuw te laten opstarten in de hoop dat de melding weg zou gaan.
Maar nu is mijn probleem dat ik helemaal niet meer kan inloggen op mijn toestel.
Ik zie alleen een zwarte scherm en iederekeer komt dat berichtje te voorschijn, maar ik kan niet mijn pincode invoeren om in mijn instellingen te komen.
Kan je mij AUB helpen hoe ik toch binnen kom en de vorige uitgelegde optie kan uitvoeren?
Alvast hartelijk bedankt,
Edson
op 23-10-2017 03:14 PM