op 06-04-2019 08:46 PM
Beste community,
Ik heb sinds twee dagen een probleem met mijn Galaxy S8.
Het ging allemaal prima tot mijn telefoon opeens besloot om mijn spotify gedag te zeggen.
Elke keer als mijn scherm uitgaat stopt mijn spotify na 5/10 seconden.
Soms komt de muziek dan weer terug als ik een melding krijg van een andere app.
Ik dacht dat het te maken had met de instellingen van meldingen waar ik mee zat te klooien.
Maar ik ben alles langs gegaan en kan het nergens vinden.
Hopelijk kunnen jullie mij tot hulp zijn
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-04-2019 10:50 AM
Hi @AnnoyingDutch,
Dit wordt hoogst waarschijnlijk veroorzaakt doordat de app in de sluimerstand staat.
Instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij > Rechtsboven 3 puntjes > Sluimerstand > kijk of Spotify in dat lijstje staat.
Of : Instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij > Spotify > App in sluimerstand moet uit staan.
op 08-04-2019 10:50 AM
Hi @AnnoyingDutch,
Dit wordt hoogst waarschijnlijk veroorzaakt doordat de app in de sluimerstand staat.
Instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij > Rechtsboven 3 puntjes > Sluimerstand > kijk of Spotify in dat lijstje staat.
Of : Instellingen > Apparaatonderhoud > Batterij > Spotify > App in sluimerstand moet uit staan.
op 08-04-2019 10:23 PM
op 09-04-2019 09:17 AM
op 05-09-2019 07:55 AM
Bij mij lijkt dit helaas niet de oplossing te zijn, wat zou nog meer kunnen helpen? Groet!
op 05-09-2019 08:09 AM
Bij mij ook niet! Ik heb het nu al ruim een maand en word er helemaal gek van. Wie heeft het antwoord?
op 06-09-2019 09:32 AM
Kunnen jullie eens naar dit topic kijken? https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-S9-S9/Spotify-stopt-vanzelf/m-p/1292483
Daar staan nog een aantal tips, mocht je die nog niet geprobeerd hebben!
op 08-11-2019 07:56 AM
op 08-12-2019 12:42 PM
Ga naar instellingen van Spotify en dan naar: altijd aan. Houd spotify In de autoweetgave. Omzetten naar aan dan blijft de muziek aan!
op 11-12-2019 07:39 PM
Samsung s9 en koptelefoon Plantronics Backbeat fit.
na een aantal maanden zonder problemen, begon afgelopen zondag eerst buiten in een drukke mensenmassa (Bruggenloop Rotterdam) de bluetooth verbinding steeds weg te vallen. En dan ineens weer even terug te komen voor een paar minuten. Ik dacht dat dit msschien door de geote hoeveelheid mensen kwam daar die ook met koptelefoon liepen. Maar ook thuis viel hij steeds uit. Blijft vreemd na het maanden gewoon goed te doen.
Zowel bij spotify, eigen muziek als storytel werd de verbinden steeds gestopt.
-eerst koptelefoon aan een oude iphone gepaird, deze werkte perfect.
-andere koptelefoon (zelfde merk) aan de s9 gepaird, zelfde uitval probleem.
conclusie het lag dus aan een instelling of aan de bluetooth op de s9
oplossing:
ga naar instellingen, vergrendelscherm, smartlock, toets je telefoon pincode daar in, en voeg een veilig apparaat toe. (deze moet je dus wel even van te voren bij bluetooth toevoegen anders is hij hier niet zichtbaar)
dit zorgt ervoor dat je scherm niet vergrendeld.
bij mij werkt het🙃😊
gr Mirjam