Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Software update

(Onderwerp aangemaakt op: 26-05-2017 07:07 PM)
1082 Weergaven
Mir
Student
Opties

Waarom moeten er zo vaak software updates plaatsvinden? En vooral waarom moet het uiterlijk dan ook gelijk zo veranderen? Ik vind de laatste update zwaar tegenvallen; de apps lijken kleiner, de tekst van berichten  bovenin het toestel, wanneer je het naar beneden scrolt, is onduidelijk. Een software update overslaan wordt afgeraden maar hier zit ik ook niet op te wachten. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Sarkis12
Apprentice
Opties

Beste Mir

Ik snap dat je de software updates vervelend vind. Software updates horen erbij het nieuwste wat er is is 7.0. Samsung kan niet op 6.0.1 blijven hangen want anders blijven de telefoons niet uptodate. Natuurlijk is het even wennen aan de nieuwe interface maar dat komt goed.

^Sarkis

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Sarkis12
Apprentice
Opties

Beste Mir

Ik snap dat je de software updates vervelend vind. Software updates horen erbij het nieuwste wat er is is 7.0. Samsung kan niet op 6.0.1 blijven hangen want anders blijven de telefoons niet uptodate. Natuurlijk is het even wennen aan de nieuwe interface maar dat komt goed.

^Sarkis

Nihat
Student
Opties

Als de softwareupdates voor verbetering zorgen vind ik het prima, maar als ze het toestel helemaal ontregelen zoals dat bij mijn note 4 is gebeurt, kunnen ze die update .........

Software updates beginnen steeds vaker voor problemen te zorgen, en heel veel mensen hebben hier wereldwijd last van, zie verschillende topics hierover op internet.

mvg

Nihat

0 Likes
Nihat
Student
Opties

Het lijkt erop alsof de software updates bedoelt zijn voor de nieuwe generatie samsung toestellen. Maar om in mijn geval een note 4 van 2 jaar oud die mij 699 euro heeft gekost na een softwareupdatefout al na 2 jaar te vervangen,  vind ik hoe graag Samsung dit ook zou willen OVERDREVEN.

Niet updaten van oudere toestellen die net over de fabrieksgarantie termijn zijn, lijkt me voorlopig de beste oplossing.

Mvg

Nihat

0 Likes
Sarkis12
Apprentice
Opties

Hallo Nihat 

Als we beginnen met software problemen waar je niet van gediend ben kan je altijd naar je provider of Samsung bellen en jou telefoon de note 4 valt onder de software termijn kijk hier maar http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1097862 dit zijn beveiligings updates maar helaas nougat krijgt de note 4 niet zodra je telefoon niet werkt zoals hij moet moet Samsung er zelf wat aan doen dus meld het op bijvoorbeeld messenger probeer het maar eens ze helpen je heel goed

^Sargis