op 26-05-2017 07:07 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Waarom moeten er zo vaak software updates plaatsvinden? En vooral waarom moet het uiterlijk dan ook gelijk zo veranderen? Ik vind de laatste update zwaar tegenvallen; de apps lijken kleiner, de tekst van berichten bovenin het toestel, wanneer je het naar beneden scrolt, is onduidelijk. Een software update overslaan wordt afgeraden maar hier zit ik ook niet op te wachten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 27-05-2017 06:45 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Beste Mir
Ik snap dat je de software updates vervelend vind. Software updates horen erbij het nieuwste wat er is is 7.0. Samsung kan niet op 6.0.1 blijven hangen want anders blijven de telefoons niet uptodate. Natuurlijk is het even wennen aan de nieuwe interface maar dat komt goed.
^Sarkis
op 27-05-2017 06:45 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Beste Mir
Ik snap dat je de software updates vervelend vind. Software updates horen erbij het nieuwste wat er is is 7.0. Samsung kan niet op 6.0.1 blijven hangen want anders blijven de telefoons niet uptodate. Natuurlijk is het even wennen aan de nieuwe interface maar dat komt goed.
^Sarkis
op 27-06-2017 03:26 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Als de softwareupdates voor verbetering zorgen vind ik het prima, maar als ze het toestel helemaal ontregelen zoals dat bij mijn note 4 is gebeurt, kunnen ze die update .........
Software updates beginnen steeds vaker voor problemen te zorgen, en heel veel mensen hebben hier wereldwijd last van, zie verschillende topics hierover op internet.
mvg
Nihat
op 27-06-2017 03:39 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Het lijkt erop alsof de software updates bedoelt zijn voor de nieuwe generatie samsung toestellen. Maar om in mijn geval een note 4 van 2 jaar oud die mij 699 euro heeft gekost na een softwareupdatefout al na 2 jaar te vervangen, vind ik hoe graag Samsung dit ook zou willen OVERDREVEN.
Niet updaten van oudere toestellen die net over de fabrieksgarantie termijn zijn, lijkt me voorlopig de beste oplossing.
Mvg
Nihat
op 27-06-2017 04:12 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo Nihat
Als we beginnen met software problemen waar je niet van gediend ben kan je altijd naar je provider of Samsung bellen en jou telefoon de note 4 valt onder de software termijn kijk hier maar http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1097862 dit zijn beveiligings updates maar helaas nougat krijgt de note 4 niet zodra je telefoon niet werkt zoals hij moet moet Samsung er zelf wat aan doen dus meld het op bijvoorbeeld messenger probeer het maar eens ze helpen je heel goed
^Sargis