Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Snellader voor tablet.

(Onderwerp aangemaakt op: 07-06-2017 08:10 PM)
2815 Weergaven
Devap
Student
Opties

Zeer recent een Samsung-snellader voor mijn smartphone gekocht. Deze werkt inderdaad veel sneller dan de standaard oplader. Ik ben benieuwd of er ook zo'n variant bestaat voor de tablets.

Op voorhand dank voor reacties.

Groet, Devap.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Devap, helaas ondersteund deze tablet dat niet!
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Devap,

De nieuwste tablets van Samsung komen met een snellader. Het is alleen niet aan te raden om een toestel op te laden met een oplader die niet bedoeld is voor de tablet zelf, omdat de lader precies het juiste amperage voor je toestel doorgeeft. Als je bijvoorbeeld een Tab S oplaadt met de snellader van de Tab S3 is er niet zo gek veel aan de hand (al zal je er ook geen snelheid mee winnen tenzij de oplader zelf toevallig aan vervanging toe is), maar als je oudere modellen mee op gaat laden kan de batterij makkelijk te heet worden.

kevin-sig
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi, alleen als je tablet daar geschikt voor is! Welke tablet heb je? Dan kan ik het uitzoeken voor je als je wilt!

Oeps zie nu het antwoord van kevinW. Ik had je bericht namelijk al een uur open staan op mijn telefoon en ben toen iets anders gaan doen haha..

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Devap,

heb je de berichten van Kevin en Rohit nog gezien?

rsz-846676
0 Likes
Devap
Student
Opties
Ik heb inderdaad de berichten van Kevin en Rohit gelezen. Door de niet verwachte snelle reactie was ik positief verrast. Jammer voor mij dat er zo goed als zeker geen snellader voor mijn tablet beschikbaar is. Maar dat zou ik als het ware willen dubbelchecken door hier het typenummer weer te geven n. l. Samsung Galaxy Note 10.1 . Mocht dit toch geen resultaat hebben dan heb ik gewoon pech gehad. Winstpunt voor mij is dat ik kennis heb genomen van de ondersteunende mogelijkheden die Samsung in deze biedt. Bedankt daarvoor.

Vriendelijke groet,
Devap
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Devap, helaas ondersteund deze tablet dat niet!
0 Likes