Yehoeoeoeoeoeoe, ben naar belsimpel winkel gegaan (ik heb ben abo) en een superservice (hebben even eigem sim erin gedaan en sms kwam binnen op die andere simcard , dus ...... vervangen voor 4.50 euro. Hoe simpel kan het leven zijn. Wel even 5 euro cash voor een biertje extra achtergelaten 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Herstart wel, maar netwerkinstellingen niet. Wel over gelezen, maar vind dat wel "gevaarlijk" en dacht afwisselend met wifi en 4g een switch te hebben uitgeprobeerd. Maar als dat toch zou moeten, neem ik graag uw advies, dank (zal het morgen proberen)
Na reset netwerkinstellingen werkt sms ontvangen nog NIET. Ben provider gaf info over internet.ben PAP LTE => alles ingevoerd => geen resultaat. Ik wordt er moedeloos van, temeer omdat ik niets veranderd heb de laatste tijd (wel automatische updates) en aan/uit gezet. Weet iemand nog hoe op te lossen? Op google staan ook veel hetzelfde probleem maar geen oplossing die werkt.
Yehoeoeoeoeoeoe, ben naar belsimpel winkel gegaan (ik heb ben abo) en een superservice (hebben even eigem sim erin gedaan en sms kwam binnen op die andere simcard , dus ...... vervangen voor 4.50 euro. Hoe simpel kan het leven zijn. Wel even 5 euro cash voor een biertje extra achtergelaten 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣