Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Sms ontvangen werkt plots niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 30-08-2023 10:00 PM)
1923 Weergaven
qwert1234
Journeyman
Opties
Heeft iemand svp tips?   Wordt er helemaal gek van 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
qwert1234
Journeyman
Opties
Yehoeoeoeoeoeoe, ben naar belsimpel winkel gegaan (ik heb ben abo) en een superservice (hebben even eigem sim erin gedaan en sms kwam binnen op die andere simcard , dus ...... vervangen voor 4.50 euro. Hoe simpel kan het leven zijn. Wel even 5 euro cash voor een biertje extra achtergelaten 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
qwert1234
Journeyman
Opties
Heb een samsung galaxy s7 die verder op en top werkt
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Vervelend dat het niet meer werkt😐

Heb je je telefoon al eens herstart?

Netwerkinstellingen al gereset?

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
qwert1234
Journeyman
Opties
Herstart wel, maar netwerkinstellingen niet. Wel over gelezen, maar vind dat wel "gevaarlijk" en dacht afwisselend met wifi en 4g een switch te hebben uitgeprobeerd. Maar als dat toch zou moeten, neem ik graag uw advies, dank (zal het morgen proberen)
qwert1234
Journeyman
Opties
Na reset netwerkinstellingen werkt sms ontvangen nog NIET. Ben provider gaf info over internet.ben PAP LTE => alles ingevoerd => geen resultaat. Ik wordt er moedeloos van, temeer omdat ik niets veranderd heb de laatste tijd (wel automatische updates) en aan/uit gezet. Weet iemand nog hoe op te lossen? Op google staan ook veel hetzelfde probleem maar geen oplossing die werkt.
0 Likes
qwert1234
Journeyman
Opties
Ik denk dat ik een andere simcard ga proberen
0 Likes
Oplossing
qwert1234
Journeyman
Opties
Yehoeoeoeoeoeoe, ben naar belsimpel winkel gegaan (ik heb ben abo) en een superservice (hebben even eigem sim erin gedaan en sms kwam binnen op die andere simcard , dus ...... vervangen voor 4.50 euro. Hoe simpel kan het leven zijn. Wel even 5 euro cash voor een biertje extra achtergelaten 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣