Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartphone met klein scherm in 2024?

(Onderwerp aangemaakt op: 10-06-2024 10:28 AM)
1165 Weergaven
Jan871
Journeyman
Opties

Hallo, ik heb sinds 2014 een Samsung A3, niet stuk te krijgen, alleen doen sommige apps het niet meer omdat de updates niet verder gaan dan Android 8.0.

Ik ben op zoek naar een nieuwe of gebruikte mobiel maar ik kom er achter dan deze allemaal erg groot zijn, ik wil het liefst een telefoon met een scherm kleiner dan 5.1 inch, mijn A3 heeft een scherm van 4.1 inch.

Wat ik ook belangrijk vind zijn de knoppen aan de onderkant van het scherm, mijn A3 heeft een fysieke home button, een "stap terug" knop en een tabbladen knop, moderne telefoons hebben dit ook wel maar dan als software knoppen in het scherm die soms verdwijnen als je ze nodig heb, heel vervelend,

De Samsung S7 is een mooie telefoon maar helaas gaat die ook maar tot Android 8.0, ik kan verder geen telefoon vinden met een klein scherm en het liefst ook een Home knop.

Heeft iemand een suggestie?
Ik ben niet geïntegreerd in een telefoon die je kan dubbel vouwen, hoe verzinnen ze het.

0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jan871,

Bedankt voor jouw bericht en het is mooi om te lezen dat je zolang hebt kunnen doen met de A3 en het je het bevalt. Het meeste kleinste en modernste model dat wellicht voor jou geschikt is, is de Samsung Galaxy Xcover 5 - 64GB. Het is 5.3 inch, een 2021 model en het staat bekend dat het robuust is en een broekzakformaat heeft. Het is wellicht groter dan je liever wenst maar wel de modernste voor zijn formaat. Je kan e.v. op internet, waaronder videokanalen gebruikersreviews over lezen en kijken. Laat weten of je eruit komt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jan871
Journeyman
Opties

Bedankt voor je bericht,

Ik had de Xcover5 gezien maar deze ziet er uit als een werk telefoon met een heavy duty beschermhoes.
Na wat onderzoek ga ik voor de A40, deze komt nog het meest in de buurt van de A3 en heeft android 9.
Helaas zijn de meeste A40 toestellen die nu te koop zijn buitenlands en ondersteunen geen Nederlandse auto correctie en auto aanvulling.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Jan871,

Dat is ook een mooie keuze. Omdat het een 2019 model is kan het zo zijn dat er in Nederland nog maar weinig voorraad is ervan. Ik kan ook e.v. toegang geven tot onze Kortingsportaal, waar je allemaal producten kan vinden met korting. Het gaat hier wel om wat nieuwere modellen. Stuur een privé-bericht wanneer je hiervoor interesse hebt. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jan871,

Heb je de A40 nog kunnen vinden of ga je toch voor een andere model?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes