Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SD card werkt niet naar behoren.

(Onderwerp aangemaakt op: 27-08-2017 04:52 PM)
5229 Weergaven
Cuisto
Apprentice
Opties

Beste lezers,

Ik heb een Samsung micro sd LEVO 32G hc1 card gekocht. Deze wil ik als intern geheugen instellen wat ook lukt. Ik kan ook apps hierop zetten.

Nu wil ik mijn telefoon camera gebruiken maar deze zegt: maak geheugen vrij door items te verwijderen. De hele kaart is nog leeg en ook het vaste intern geheugen is nog niet vol, toch werkt hij niet. Wanneer ik de oude sandisc sdkaart er in steek werkt hij weer wel.

Ook wanneer ik het geheugenkaartje "draagbaar" formateer doet de camera het wel, maar dan kan ik dus weer geen apps er op zetten 😞 .

Weet iemand hoe dit komt? vast bedankt voor jullie antwoord.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Cuistro,

Ergens in de instellingen van de telefoon of camera-app, zou je de oude SD moeten kunnen vergeten. Anders wilt de telefoon de oude SD kaart gebruiken om foto's in op te slaan, maar kan die niet vinden aangezien er een nieuwe in zit met een andere fysieke naam.

Waar je dit precies doet in de instellingen van een Motorola durf ik niet te zeggen.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Cuisto
Apprentice
Opties
Het is idd. gelukt! kaart vergeten en camera gestopt en gegevens gewist. Opnieuw aangezet en kaart werkt. Alles gaat nu automatisch naar de kaart.

Kevin bedankt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Cuisto
Apprentice
Opties
Sorry, mijn telefoon is een Motorola E 2, 8gb android 6.0
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Cuistro,

Ergens in de instellingen van de telefoon of camera-app, zou je de oude SD moeten kunnen vergeten. Anders wilt de telefoon de oude SD kaart gebruiken om foto's in op te slaan, maar kan die niet vinden aangezien er een nieuwe in zit met een andere fysieke naam.

Waar je dit precies doet in de instellingen van een Motorola durf ik niet te zeggen.

kevin-sig
0 Likes
Cuisto
Apprentice
Opties

Dank je Kevin, misschien weet iemand nog waar ik dat kan vinden?

Ik ga sowieso zelf ook zoeken!

0 Likes
Oplossing
Cuisto
Apprentice
Opties
Het is idd. gelukt! kaart vergeten en camera gestopt en gegevens gewist. Opnieuw aangezet en kaart werkt. Alles gaat nu automatisch naar de kaart.

Kevin bedankt!
0 Likes