Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Schermafbeeldingen S7

(Onderwerp aangemaakt op: 04-11-2017 12:09 PM)
21199 Weergaven
Petra1712
Apprentice
Opties

Sinds een paar dagen kan ik geen schermafbeeldingen meer maken.  Niet met de veegbeweging en ook niet met de toetscombinatie. Ik krijg de melden "Gebruik van schermafbeelding wordt voorkomen door beveiligingsbeleid." Iemand enig idee hoe dat komt en hoe ik het weer goed kan krijgen? Van Samsung zelf heb ik nog steeds geen reactie gekregen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Petra1712
Apprentice
Opties

Beste BruceH,

Denk dat die afspraak niet meer nodig is. Ik heb de simkaart verwijderd en er weer opnieuw in gedaan. Dit heeft geholpen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hey Petra,

Deze melding houdt in dat je een screenshot probeert te maken in een beveiligde app of op een beveiligde pagina. De ontwikkelaar heeft dit geblokkeerd. Dit kan bijvoorbeeld zijn om je privacy te beschermen (in het geval van bankieren apps) of om auteursrechten te beschermen (in apps als Netflix).

kevin-sig
0 Likes
Petra1712
Apprentice
Opties
Beste Kevin,
Dank voor je reactie. Helaas is dat niet het probleem omdat het niet in bepaalde apps is. Het is namelijk bij alles!! Kan zelfs geen schermafbeelding maken van mijn startscherm. Kan overigens ook de optie vegen voor schermafbeelding niet aanzetten.
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

In dat geval vermoed ik dat er een app is geïnstalleerd die dit permanent blokkeert. Dit kun je eenvoudig testen door je toestel in de veilige modus op te starten. Alle niet systeemapps worden dan tijdelijk geblokkeerd.

Volg onderstaande stappen om je toestel in de veilige modus op te starten:
1. Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden.
2. Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt.
3. De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar.
Als je de veilige stand wilt uitschakelen, tik dan op de notificatie 'veilige modus aan' of start je toestel opnieuw op.

Kun je in de veilige modus wel een screenshot maken?

kevin-sig
0 Likes
Petra1712
Apprentice
Opties

Hoi Kevin,

Deze optie heb ik zojuist geprobeerd. Ik kreeg deze tip van een mederker van Samsung die inmiddels heeft gereaggerd op mijn vraag op de Samsung site. Het heeft helaas niet geholpen. Ook in de veilige modus werkt het niet. Dinsdagavond word ik gebeld door een medewerker van Samsing die mij via Samsung Tutor gaat proberen te helpen het probleem op te lossen. Mocht je nog iets anders weten, hoor ik het graag. Voor nu wederom bedankt voor het meedenken 🙂

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

We horen graag hoe het is gegaan bij de Smart Tutor afspraak!

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Petra1712
Apprentice
Opties

Beste BruceH,

Denk dat die afspraak niet meer nodig is. Ik heb de simkaart verwijderd en er weer opnieuw in gedaan. Dit heeft geholpen.

SjorsK
Maestro
Opties

Phew, fijn om te horen dat het verholpen is. Waarschijnlijk heeft het uit en aan doen wonderen gedaan (Dat doet het meestal). Als het probleem terug komt horen wij het graag!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey Petra, kijk eens aan! Fijn dat het daarmee is gelukt. Als je een klant/referentienummer voor mij hebt, zorg ik dat de afspraak wordt gecancelled. Tenzij je graag met 1 van mijn collega's wilt babbelen. ( Wat ik overigens goed kan begrijpen) 😜 

rsz-846676
kaaskaas
First Poster
Opties
Zet het aan pls pls pls pls
0 Likes