op 07-05-2017 06:27 PM
Als ik berichten typ dan krijg ik vaak de melding dat mijn toetsenbord is gestopt. Wil ik woorden wissen uit mijn woordenboek dan krijg ik dezelfde melding en kan ik het woord niet wissen. Heeft iemand daar een oplossing voor? Ik heb een s7 edge. Heb alle caches geleegd, gereboot en terug naar fabriek instellingen. Maar niks heeft tot nu toe geholpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 09-05-2017 06:39 PM
op 08-05-2017 10:38 AM
op 08-05-2017 09:07 PM
Hey hey.
Laat ik maar mijn toestel geschiedenis vertellen misschien is het dan wat duidelijker om naar een oplossing te zoeken.
3 maanden geleden is mijn toestel ter reparatie geweest wegens een defecte beeldscherm module. Na een week had ik deze weer terug en deed alles het perfect. Tijdens de reparatie hebben ze de nieuwe android 7 update gedaan. ( persoonlijk vind ik deze update slechter qua prestaties dan de android 6 versie) hij was dus al naar de fabriek instelling gezet. Al met al sinds 2 weken heb ik last van mijn toetsen bord met typen in whatsapp, sms en als ik in de browser typ. Ik krijg dan de melding: samsung toetsenbord is gestopt. Ook als ik verkeerde woorden wil wissen krijg ik deze melding en staan de woorden er nog steeds in. Op forums heb ik gelezen over het rebooten en het wissen van je caches en je toestel in de veilige modus zetten om te kijken of het aan apps van derden ligt. De functie power menu en volume + geprobeerd maar helpt niet. De functie power en dan als samsung in beeld is volume - helpt ook niet. Mijn laatste optie was vodafone bellen en die kon mij vertellen dat ik android system webview moest installeren en als dat er al op stond wissen en opnieuw installeren. Sus heb ik die app gezocht in de play store maar daar staat alleen inschakelen. Dus als ik daar op druk gaat de app updaten maar wissen kan ik deze niet. Nog steeds heb ik het probleem dat mijn toetsenbord stopt en wegvalt. Zelfs tijdens het typen van dit bericht is mijn toetsenbord al 2 keer weg gevallen. Misschien is mijn situatie nu wat duidelijker en kan je hier wat mee. Alvast bedankt voor het meedenken.
op 09-05-2017 10:42 AM
op 09-05-2017 06:39 PM
op 11-05-2017 04:31 PM