op 01-01-2018 05:28 PM
Gisteravond naar bed gegaan telefoon aan de oplader, niets aan de hand.
Vanmorgen opgestaan en glas gescheurd. Niet gevallen, ook niet van te voren. is 3 weken oud. in een beschermcase en met een Force-Glass bescherming erop.
Hebben er nog meer mensen last van dat hij scheurt zonder er iets mee gedaan te hebben want het wordt natuurlijk niet geloofd in de winkel en ik weet ook niet hoe ik er mee naar samsung kan om dit te melden.
Is in ieder geval de eerste en de laatste samsung die ik gekocht heb.
op 03-07-2018 04:15 PM
kan het van een val zijn van een tijdje eerder dan? dat er al een tijdje druk op stond? Wel bizar kwetsbare telefoon dan! Hij is wel eens gevallen en zelfs van de trap gestuiterd! dat laatste is een jaar geleden dus dat lijkt me sterk dat het daarvan is! Mijn inboedel verzekering dekt dit zeker maar het is een principe kwestie dat er echt niks mee gebeurt is ( de afgelopen paar dagen) dan komt het nog neer op onvoldoende kwaliteit. Wanneer komt de S3310? ^^
op 03-07-2018 05:04 PM
op 22-11-2018 07:19 AM
Het schijnt helaas een bekend probleem te zijn van de A8, als je even googled ontdek je dat hij uit meerdere testen als 'extreem fragiel' naar voren komt. Helaas heb ik het ook niet vooraf gelezen en zit ik nu met een 3 weken oude telefoon die gebarsten is... de mijne is wel een keer gevallen geef ik toe, was niet heel hard en ik was blij dat hij niet kapot was, 2 dagen later ligt hij ineens wel kapot aan de lader... en nu neemt de schade elke keer toe en zijn er steeds meer barsten. Mijn vorige Samsung was een stuk beter wat dat betreft! Jammer dat deze S8 zo kwetsbaar is... ik had juist altijd een voorkeur voor Samsung tov iPhone doordat ze wat ivm de kwetsbaarheid.
op 22-11-2018 07:21 AM
op 22-11-2018 09:23 AM
Google dat zelfde even met alle andere telefoonmerken bijvoorbeeld Iphone x ofzo.. Zie je precies hetzelfde! Ook zat voorbeelden van wat jij beschrijft.. Als jij hem laat vallen kan er voor jou ogen misschien niks aan de hand zijn met het scherm, maar er kunnen kleine haarscheurtjes ontstaan in het scherm, als hij warm word zetten deze uit en kan het idd tot een barst lijden. Als je hier foto's van overhandigd of naar een servicepunt gaat kan de monteur dit duidelijk zien, een gebarsten scherm van binnenuit is namelijk anders dan een gebarsten scherm van buitenuit.
op 22-11-2018 01:32 PM
op 22-11-2018 03:40 PM
op 19-01-2019 01:09 PM
Ik heb precies dezelfde schade zal straks een foto maken.
Gebeurde terwijl ik de telefoon in mijn hand had. Heel bizar.
Telefoon is net 2 weken oud zit in een bumper hoesje die ik ook voor mijn vorige s8 heb gebruikt.
100% geen schade oid. Waar kan ik heen met mijn telefoon?
op 19-01-2019 01:19 PM
op 19-01-2019 05:00 PM