Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s8 scherm spontaan scheuren

(Onderwerp aangemaakt op: 01-01-2018 05:28 PM)
1878 Weergaven
Renevdmade
First Poster
Opties

Gisteravond naar bed gegaan telefoon aan de oplader, niets aan de hand.

Vanmorgen opgestaan en glas gescheurd. Niet gevallen, ook niet van te voren. is 3 weken oud. in een beschermcase en met een Force-Glass bescherming erop.

Hebben er nog meer mensen last van dat hij scheurt zonder er iets mee gedaan te hebben want het wordt natuurlijk niet geloofd in de winkel en ik weet ook niet hoe ik er mee naar samsung kan om dit te melden.

Is in ieder geval de eerste en de laatste samsung die ik gekocht heb.

0 Likes
21 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je er een foto van? Het gebeurd bijna nooit dat het vanzelf scheurt.. Welke merk case heb je erop? Het kan dat deze bijvoorbeeld te strak is? Tenzij het een samsung case is dan is die 100% getest en past hij perfect. 2mm te strak kan al gevolgen hebben namelijk.. Maar een foto zegt meer iig..

Wettelijk is de verkoper wel verantwoordelijk, die moet je hier dus ook als 1e aanspreken.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti...
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Minjon
First Poster
Opties

Mijn achterscherm is spontaan gescheurd tijdens het opladen van mijn s6 edge +!! Dit is waarschijnlijk gebeurd doordat de oplader echt heel heet word. Dus zeker een probleem wat vaker voor kom! 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Minjon, dat zal vast schrikken zijn .. Onze toestellen zij intensief getest, dus spontaan barsten wordt erg lastig. Heb je foto's van de schade?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
baggerkwaliteit
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem! Telefoon zit in een duur hoesje van gear 4.

in bed nog netflix gekeken en toen ik wakker werd was het scherm ingescheurd vanaf de zijkant.

Klantenservice is ook waardeloos!!

Nooit meer een k*t Samsung telefoon!

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

4da03efa3cfbac5c69610a3d20dd9e95--humor.jpg

0 Likes
baggerkwaliteit
First Poster
Opties

geen valschade! alleen de barst, geen mooi verhaal en al helemaal niet boeiend.geen valschade! alleen de barst, geen mooi verhaal en al helemaal niet boeiend.

IMG-20180626-WA0000.jpg

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi! De foto's doen inderdaad blijken dat het lijkt op impactschade. In dit geval zal de metale behuizing de eerste klap hebben ontvangen, waarna het is gaan scheuren/barsten. Dit is, zoals je misschien zelf ook zult aangeven, een aanname naar een tweetal foto's. Alleen onze monteurs kunnen controleren waar de schade echt vandaan komt.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
baggerkwaliteit
First Poster
Opties

Beste Nick,

er is echt niets met de telefoon gebeurt!  Al snap ik je bevinding. Het hoesje waar de telefoon in zit is echt goed! Het enige wat ik kan bedenken is dat mijn nachtkastje aggressief geworden is toen ik sliep.

mvg,

Robert

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Beste Robert, ik zou je graag willen geloven maar het is niet te bewijzen helaas. Dus nogmaals de enige optie is het laten controleren door een monteur maar hele grote kans dat het valschade is. Ik zou je inboedelverzekering maar eens gaan bellen misschien kan je daar wat mee.
0 Likes