Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S7 start niet op blokeert en vraagt steeds om google account in te geven

(Onderwerp aangemaakt op: 01-05-2021 05:57 PM)
1256 Weergaven
Danny6
Journeyman
Opties

Samsung S7 start niet op blokeert en vraagt steeds om google account te starten maar wil dit niet doen wat ik ook probeer mijn Samsung start niet verder op omdat mijn google account alles vast zet hoe los ik dit op mvgr Danny6 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Heb je ook al andere accounts geprobeerd die het mogelijk kunnen zijn?

Heb je de bon nog? Als je kan aantonen dat jij de rechtmatige eigenaar bent dan kunnen wij het toestel flashen zodat account eraf gehaald wordt.

rsz-846676\

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
20 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond, is dit toestel van jou of iemand anders?
Waneer je zegt blokkeert wat zie je exact? Kan je er een foto van posten?
Volume omlaag en powerknop tegelijkertijd indrukt houden voor ongv 10 seconden zou het toestel moeten herstarten.
Je post je emailadres op een openbaar forum, iedereen kan dat zien... dus beter even weghalen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Danny6
Journeyman
Opties

dat IMG_2716[1].JPG

0 Likes
Danny6
Journeyman
Opties

dat is het scherm dat ik krijg als mijn GSM opstart de foto hier geplaatst als ik dan verder ga gaat hij naar het google account en doet hij verder  niets meer met vriendelijke groeten Danny6

0 Likes
Danny6
Journeyman
Opties
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan moet je met het juiste account inloggen, heb je het goede wachtwoord?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Danny6
Journeyman
Opties

ja en toch accepteert hij het niet denk eerder bij Google ligt dan aan de Foon zelf  maar blijkbaar geven ze bij Google geen signaal om mijn probleem op te lossen want ik krijg telkens opnieuw de foutmelding mvgr Danny6 weet nu niet als ik mijn google account zou verwijderen of hij dan niet zou opstarten zoals het zou moeten maar kijk ga Dinsdag aanstaande terug naar de winkel waar ik deze smartfoon heb gekocht en kijken daat of deze mensen me kunnen helpen mvgr Danny6

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen en welkom op de Community, @Danny6!

Log je in met het account dat reeds op het toestel staat? Je dient namelijk het account te gebruiken waarmee het toestel voorheen ook gebruikt is. Als het toestel voorheen van iemand anders is geweest en je het toestel vervolgens reset met de knoppen van het toestel, dan zal er gevraagd worden om in te loggen met het account dat er reeds opstond ter beveiliging.

rsz-846676\
Danny6
Journeyman
Opties

dat is het probleem dit account is bij mijn weten niet meer zover ik me kan herinneren dus wil dit dan zeggen dat mijn toestel voor de vuilbak is aub? of is er een andere oplossing voor mijn toestel aub? mvgr Danny6

0 Likes
Oplossing
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Heb je ook al andere accounts geprobeerd die het mogelijk kunnen zijn?

Heb je de bon nog? Als je kan aantonen dat jij de rechtmatige eigenaar bent dan kunnen wij het toestel flashen zodat account eraf gehaald wordt.

rsz-846676\
0 Likes