op 27-02-2017 02:50 PM - laatst bewerkt op 14-03-2017 08:44 AM door BruceH
Ook al staat het gsm geluid vol aan, dan nog moet ik media volume bij iedere app wat gebruikt maakt van media volume handmatig aanschuiven.Schuif ik hem dan handmatig na voren dan schuift hij zonder hulp weer terug naar stil.. dit heb ik nu een paar weken terwijl ik hier van tevoren nooit last van heb gehad. Alle andere geluiden en meldingen doen het wel perfect. Alleen media werkt totaal niet mee.
Wie kan me hiermee helpen en alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
01-03-2017 12:22 AM - bewerkt 01-03-2017 12:23 AM
Hey Bianc,
Omdat het heel spontaan is ontstaan, lijkt het me een probleem met een recent geüpdate of geïnstalleerde app. Om dit te bevestigen, vraag ik je of het probleem zich ook voordoet in de Veilige Modus. In de Veilige Modus worden alle apps "van buitenaf" uitgeschakeld.
Volg onderstaande stappen om je toestel in de veilige modus op te starten:
1. Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden.
2. Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt.
3. De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar.
Als je de veilige stand wilt uitschakelen, tik dan op de notificatie 'veilige modus aan' of start je toestel opnieuw op.
Als het probleem zich niet voordoet in de veilige modus, is het inderdaad een app van buitenaf die toegang heeft tot je mediavolume. Het is vaak een kwestie van Trial-and-Error om te achterhalen welke app dit is.
Als het probleem zich ook voordoet in de veilige modus, vermoed ik een update van een systeemapp. Controleer eerst of er nieuwe updates voor je applicaties zijn in de Google Play Store en Galaxy Apps. Indien niet beschikbaar, of indien een update dit niet oplost, raad ik je aan een back-up te maken van je gegevens en de telefoon vervolgens te resetten naar de fabrieksinstellingen. Je bent dan alles kwijt, en hopelijk ook het probleem met je mediavolume. Je kunt vervolgens de back-up terugzetten. Zie hier voor instructies: http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1068714
Succes en ik hoor graag nog of het gelukt is!
01-03-2017 12:22 AM - bewerkt 01-03-2017 12:23 AM
Hey Bianc,
Omdat het heel spontaan is ontstaan, lijkt het me een probleem met een recent geüpdate of geïnstalleerde app. Om dit te bevestigen, vraag ik je of het probleem zich ook voordoet in de Veilige Modus. In de Veilige Modus worden alle apps "van buitenaf" uitgeschakeld.
Volg onderstaande stappen om je toestel in de veilige modus op te starten:
1. Zorg ervoor dat je toestel uitstaat en zet deze vervolgens weer aan door de aan-toets ingedrukt te houden.
2. Als de animatie afspeelt, houd dan de volumetoets naar beneden ingedrukt totdat het vergrendelingsscherm verschijnt.
3. De veilige stand wordt nu ingeschakeld, dit is linksonder in beeld zichtbaar.
Als je de veilige stand wilt uitschakelen, tik dan op de notificatie 'veilige modus aan' of start je toestel opnieuw op.
Als het probleem zich niet voordoet in de veilige modus, is het inderdaad een app van buitenaf die toegang heeft tot je mediavolume. Het is vaak een kwestie van Trial-and-Error om te achterhalen welke app dit is.
Als het probleem zich ook voordoet in de veilige modus, vermoed ik een update van een systeemapp. Controleer eerst of er nieuwe updates voor je applicaties zijn in de Google Play Store en Galaxy Apps. Indien niet beschikbaar, of indien een update dit niet oplost, raad ik je aan een back-up te maken van je gegevens en de telefoon vervolgens te resetten naar de fabrieksinstellingen. Je bent dan alles kwijt, en hopelijk ook het probleem met je mediavolume. Je kunt vervolgens de back-up terugzetten. Zie hier voor instructies: http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1068714
Succes en ik hoor graag nog of het gelukt is!
op 05-03-2017 11:33 AM
Ik heb hier ook last van. Telefoon opnieuw opstarten lost het probleem tijdelijk op. Helaas gebeurt het daarna opnieuw. Vaak als ik daarvoor Netflix heb gebruikt. Helaas werkt het geluid van mijn wekker (Omniclock) daarna ook niet meer.
op 07-03-2017 11:28 AM
Hallo..
Heel erg bedankt. Het is gelukt om media volume weer normaal te krijgen.
Je had gelijk met een bepaalde app.
Sorry dat ik laat reageer met heb griep gehad en heb mijn gsm amper vast gehad..
Nogmaals bedankt voor je vriendelijkheid en hulp..
Grtz Bianca
op 15-03-2017 09:07 AM
Welke app was het? Dat kan mij ook helpen met mijn probleem.
op 15-02-2023 10:36 PM