Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s health root fout

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2017 05:39 PM)
1363 Weergaven
diadann
Student
Opties

Hallo, ik zat net op mijn mobiel en wou mijn hartslag meten maar er staat dat er een nieuwe beveiligingsbeleid is waardoor ik niet met een rooted device erop kan ookal heb ik mijn mobiel eergisteren gereset en niet geroot dus wat moet ik doenScreenshot_20171124-214846.png

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @diadann,

welkom op de Community.

De A5 is inderdaad niet compatible met een van onze Gear VR's, vrijwel alleen de Note series en S series zijn geschikt voor de Gear VR. 

Desondanks dat de aansluiting van de USB connector wel past, dient het toestel ook over dusdanige hardware te beschikken om de optimale Gear VR experience te behalen.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @diadann,

welkom op de Community.

De A5 is inderdaad niet compatible met een van onze Gear VR's, vrijwel alleen de Note series en S series zijn geschikt voor de Gear VR. 

Desondanks dat de aansluiting van de USB connector wel past, dient het toestel ook over dusdanige hardware te beschikken om de optimale Gear VR experience te behalen.

rsz-846676
0 Likes
diadann
Student
Opties

Bedankt voor je snel en duidelijk antwoord. Toch begrijp ik nog altijd niet goed waarom Samsung mij na de upgrade naar android 7.0 de app hebben doorgestuurd.

Mag ik daar dan ook uit opmaken dat mijn smartphone voor geen enkele VR geschikt is?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem, als ik het goed begrijp werd de app Gear 360 automatisch geïnstalleerd op je toestel? Deze is echter bedoelt voor de Gear 360 (de naam zegt het eigenlijk al).

Toffe accessoires! Maar als je geen Gear 360 hebt, is de app inderdaad overbodig. Kun je proberen hem te verwijderen via Instellingen -> Apps -> Gear 360? 

rsz-846676
0 Likes