op 21-11-2016 03:41 PM
Kreeg zojuist een update voor Kies3. Deze geinstalleerd, maar nu wordt mijn telefoon (Samsung S5) niet meer gevonden.
Als ik Kies start met aangesloten telefoon ziet hij de telefoon om vervolgens met onderstaande melding te komen (signaal niet ondersteund apparaat). En daarna ziet hij de S5 niet meer. Ook al ik hem pas na het starten aansluit vindt hij hem niet en krijg ik dezelfde melding.
Ik heb inmiddels mijn vorige versie maar weer geinstalleerd en nu werkt het weer gewoon.
Bug of . . .
Opgelost! Ga naar oplossing.
21-11-2016 04:28 PM - bewerkt 21-11-2016 04:31 PM
Hoi Erik,
Samsung heeft een nieuw programma uitgebracht om telefoons te back-uppen, updaten en gegevens over te zetten. Dit is Smart Switch. Het fijne aan Smart Switch is dat je één programma hebt om te back-uppen, updaten en gegevens van de ene telefoon naar de andere telefoon over te zetten, ook als je eerdere telefoon geen Samsung of zelfs geen Android is. Ook is Smart Switch sneller dan Kies. Hierdoor komt de support voor Kies3 van steeds meer toestellen langzamerhand te vervallen. Sinds de meest recente versie valt de Samsung Galaxy S5 hier ook onder.
Op de Nederlandse pagina is het een beetje lastig om Smart Switch te vinden.
Je kan ook naar de Amerikaanse versie van de Samsungsite gaan, daar staan beide versies aan de rechterkant van de pagina. http://www.samsung.com/us/support/smart-switch-support/#!/ In beide gevallen download je de meest recente versie van Smart Switch.
Ik hoor graag of het gelukt is!
21-11-2016 04:28 PM - bewerkt 21-11-2016 04:31 PM
Hoi Erik,
Samsung heeft een nieuw programma uitgebracht om telefoons te back-uppen, updaten en gegevens over te zetten. Dit is Smart Switch. Het fijne aan Smart Switch is dat je één programma hebt om te back-uppen, updaten en gegevens van de ene telefoon naar de andere telefoon over te zetten, ook als je eerdere telefoon geen Samsung of zelfs geen Android is. Ook is Smart Switch sneller dan Kies. Hierdoor komt de support voor Kies3 van steeds meer toestellen langzamerhand te vervallen. Sinds de meest recente versie valt de Samsung Galaxy S5 hier ook onder.
Op de Nederlandse pagina is het een beetje lastig om Smart Switch te vinden.
Je kan ook naar de Amerikaanse versie van de Samsungsite gaan, daar staan beide versies aan de rechterkant van de pagina. http://www.samsung.com/us/support/smart-switch-support/#!/ In beide gevallen download je de meest recente versie van Smart Switch.
Ik hoor graag of het gelukt is!
24-11-2016 10:11 AM - bewerkt 24-11-2016 10:12 AM
op 24-11-2016 10:47 AM
Bedankt voor de reactie.
Kan ik met dit programma ook mijn agenda synchroniseren zoals ik dat met Kies3 kon? .
op 24-11-2016 11:05 AM