Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung j5 (2016) androidversie

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2024 09:25 AM)
414 Weergaven
bernie666666
Student
Opties

Een vraagje ivm smartphone v mijn echtgenote,
Het is een samsung galaxy j5 (2016) met androidversie 7.1.1
Ik slaag er niet in om de androidversie te updaten wat nodig zou zijn om 'itsme' te installeren
Zou het kunnen dat dit toestel niet verder geupdated kan worden naar minimaal 8.0 dat nodig is voor 'itsme'?

4 Antwoorden
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Beste,

Het toestel kreeg geen update naar android 8 en dan kan je itsme niet meer kunnen installeren deels voor de veiligheid te kunnen garanderen voor jezelf en het toestel is wel wat ouder. Toen gaf samsung nog maar 2 jaar software updates en 3 jaar beveiligings updates.
0 Likes
bernie666666
Student
Opties

met andere woorden: indien ik itsme wil op haar smartphone, dan moet ik een recenter model kopen?

0 Likes
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Komt er wel op neer of je moest een andere rom(software flashen door er bijvoorbeeld lineage OS er op te zetten ). Het voordeel nu is dat het software beleid is aangepast en de Android versies langer ondersteunt worden meeste toestellen krijgen in de A reeks 4 jaar android upgrades en 5 jaar aan beveiligings updates dus zit je al wat sterker en nadien kunnen je applicaties nog een lange tijd ondersteund worden.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @bernie666666,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je mij een privébericht stuurt kan ik jouw voorzien van toegang tot onze kortingsportaal. Je kan dan e.v. shoppen voor een nieuw toestel.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes