op 29-04-2017 08:08 PM
Ik heb een kleine week geleden deze smartwatch gekocht en ben eigenlijk nog op zoek naar de meerwaarde van deze device. Ik loop hard en zou graag mijn TomTom multisport cardio horloge thuis willen laten voor de Gear3.
Waar ik momenteel tegenaan loop is dat als ik blue tooth uitschakel ik verwacht dat ik toch meldingen binnen krijg omdat ik verbinden op afstand heb ingesteld. Op het horloge zie ik dat hij verbonden is en toch komen er dan geen berichten binnen. Mijn teefoon is een oneplusone 3. Ik beschik over een werkend samsungaccount. Weet iemand raad?
op 29-04-2017 08:33 PM
Hey Ton,
Om op afstand te verbinden met je telefoon en dus zonder Bluetooth notificaties ontvangen is wel een werkende WiFi verbinding nodig op je Gear S3. Bij het hardlopen ben je buiten in beweging en is er dus geen WiFi verbinding en zul je ook geen notificaties krijgen zonder Bluetooth. Voor andere situaties zonder Bluetooth kun je hem laten verbinden met het WiFi netwerk via de Gear Manager op je telefoon of via de instellingen van je S3.
Bevalt je Gear verder wel tijdens het hardlopen? Ik vind persoonlijk het bijhouden van mijn hartslag en locatie tijdens het sporten heel handig van de Gear
op 02-05-2017 11:38 AM
Hij bevalt me prima tot nu toe. Loop momenteel met twee horloges om om de verschillen te onderoeken. Mijn TomTom multisport cardio lijkt nauwkeuriger te werken. Zeker wb de hartslag.
Is er wellicht een optie om verbinden op afstand via het mobiele datanetwerk in te stellen?
En..... Welk spraakprogramma werkt beter dan S-voice? Zou bij het beantwoorden van mails/berichten etc. Super handig zijn. Ik ben benieuwd naar je reactie.
op 08-05-2017 11:22 AM
op 02-10-2018 05:33 PM
op 22-10-2018 07:39 PM