Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy s8 geeft geen meldingsgeluid

(Onderwerp aangemaakt op: 25-04-2018 09:09 PM)
7490 Weergaven
NinaZimmer
Student
Opties

Hallo! Mijn samsung galaxy s8 geeft sinds kort geen geluid meer bij een melding, terwijl meldingsgeluid wel gewoon aan staat. De meldingen worden wel gewoon weergegeven in het meldingenvenster. Na opnieuw opstarten gaf hij wel weer even meldingsgeluiden maar dit duurde niet lang. Heb mijn instellingen al doorgelopen maar kan niets vinden. Weet iemand hoe dit op te lossen? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kan dit eens proberen: Instellingen > Meldingen > Geavanceerd > 3 bolletjes rechtsboven > App-voorkeuren resetten
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kan dit eens proberen: Instellingen > Meldingen > Geavanceerd > 3 bolletjes rechtsboven > App-voorkeuren resetten
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
NinaZimmer
Student
Opties

@Rohit  schreef:

Dit lijkt te werken, bedankt! 

adeb65
Apprentice
Opties

bij mij is dit helaas niet de oplossing , wilde een sim only abbo nemen want foon bevalt nog goed,maar om deze reden zou ik dan toch weer een nieuwe foon moeten nemen

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
dagro
First Poster
Opties

Dit werkte op mijn S6, die ook dit probleem had. Ik moest daarna ook nog 'aangepaste meldingen' (een niet standaard geluid bij sommige contacten) verwijderen.

0 Likes