Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy s7 wachtwoord vergeten

(Onderwerp aangemaakt op: 07-08-2017 09:23 AM)
18790 Weergaven
EricNL
Student
Opties

Er was vandaag een stroomstoring hier en mijn batterij is leeggelopen omdat ik dus niet kon opladen. Dit is de eerste keer dat hij leeg is en ik heb geen idee wat het wachtwoord is omdat ik altijd vingerafdruk gebruik. Mijn mobiel stond op super save mode en nu kan ik op geen één manier verbinding maken via Find My Mobile enz. heeft iemand een idee wat ik kan doen om weer op mijn mobiel te komen? Ik kan nu nog maar 1x in het uur wachtwoord proberen en Find My Mobile van google en samsung kunnen allebei mijn mobiel niet vinden (omdat hij op battery save mode staat denk ik?) dus kan ik helemaal niks met mijn mobiel op het moment. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Eric,

Wat vervelend dat je je hebt buitengesloten van je toestel 😞 Als je het wachtwoord niet meer kan bedenken en er is geen internetverbinding vanwege de spaarstand, zit er niks anders op dan een harde reset uit te voeren via het herstelmenu. Zie hier voor instructies: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Toestel-vastgelopen-Zo-kun-je-hem-resetten-of-...

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Eric,

Wat vervelend dat je je hebt buitengesloten van je toestel 😞 Als je het wachtwoord niet meer kan bedenken en er is geen internetverbinding vanwege de spaarstand, zit er niks anders op dan een harde reset uit te voeren via het herstelmenu. Zie hier voor instructies: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Toestel-vastgelopen-Zo-kun-je-hem-resetten-of-...

kevin-sig
0 Likes
EricNL
Student
Opties

Bedankt voor het snelle antwoord! Ik heb de reset gedaan en gelukkig is er 3 dagen geleden een back up gemaakt dus ben ik eigenlijk ook niet echt iets kwijt 😁

Nouzha
Troubleshooter
Opties

Goed om te horen Eric! 👍 

0 Likes
robin_steuten
Apprentice
Opties

Ik heb mijn wachtwoord vorige week veranderd maar ben dit helaas vergeten. Het staat opgeslagen in mijn telefoon bij notities maar daar kom ik nu niet meer in. Voor een update is hij opnieuw opgestard en heb ik het wachtwoord nodig om in mijn telefoon te komen. Verder ontgrendel ik hem altijd met mijn vingerafdruk. 

Hard reset lukt mij niet omdat dat moet als de telefoon uitgeschakeld is en daarvoor heb ik ook mijn code nodig. 

Wie kan mij helpen? 

Groetjes, Robin 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Oei, dat is inderdaad flink zuur, Robin .. Ken je misschien nog je Samsung Account? Zo ja, dan kun je via deze website jouw telefoon op afstand ontgrendelen. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
MetalCore
Journeyman
Opties
Oh, wat goed van je b.u.
Er loopt een aantal mensen rond, ah, komt welles een keertje.
Nee, hartstikke slim van je.
een vraag: Welke Opslag-Optie heeft u gekozen?

➡️Cloud/USB/EXT.HDD/SSD?
0 Likes