Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy s6 wachtwoord vergeten

(Onderwerp aangemaakt op: 08-11-2017 01:44 PM)
15215 Weergaven
aarnee
First Poster
Opties

Hi, mijn Galaxy S6 vraagt ineens om een wachtwoord:

"uw apparaat is opnieuw opgestart en moet worden ontgrendel met uw wachtwoord...."

Ik heb zover ik weet nooit een wachtwoord ingesteld en kan mijn S6 niet meer in, ik heb ook jammer genoeg geen find my mobile ingesteld 😞

Is er een manier om mijn S6 te ontgrendelen? misschien een standaard wachtwoord dat ingesteld staat? of evt een manier om met een USB kabeltje mijn gegevens te kunnen backuppen?

alvast bedankt!

Arne

0 Likes
11 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Arne,

ik denk dat de enige mogelijkheid voor je nog is om naar een servicepunt te gaan met je aankoopsbon etc. Als je kan aantonen dat het jou toestel is dan kunnen hun het wachtwoord verwijderen (fabrieksreset) Ik denk wel dat je dan je gegevens kwijt bent (cloudbackup maybe)
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
aarnee
First Poster
Opties
thanks Rohit

resetten kan ik zelf ook denk ik, maar het gaat vooral om de gegevens die erop staan :smiling-face:
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Je kunt inderdaad de reset zelf gewoon uitvoeren, daarvoor hoef je niet naar een servicepunt. Het servicepunt zal precies hetzelfde doen als dit: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Toestel-vastgelopen-Zo-kun-je-hem-resetten-of-....

Vanwege de veiligheid en privacy is het verder niet mogelijk een wachtwoord te omzeilen als er via Find My Mobile geen verbinding kan worden gemaakt. Alle gegevens waar geen back-up van zijn gemaakt zijn dan dus weg.

kevin-sig
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Het servicepunt kan wel een master firmware ofzo erop zetten waar het wachtwoord dan op verdwenen is :winking-face: Mits je kan aantonen dat het jou toestel is zoals ik al eerder zei!
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Kunnen ze doen, maar niet in deze situatie waar een harde reset voldoende is. Firmware opniew flashen zijn allemaal extra handelingen die dan gedaan moeten worden terwijl het resultaat precies hetzelfde is: een schone installatie :winking-face:

kevin-sig
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
uw apparaat is opnieuw opgestart en moet worden ontgrendel met uw wachtwoord

Die krijg je volgens mij niet weg met een hard reset :winking-face:
Dus is niet voldoende...
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Ook die melding krijg je weg met een harde reset, moet je daarna alleen weer inloggen met je Samsung-of Google-account om te bevestigen dat je de eigenaar van het toestel bent.

kevin-sig
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Het gaat hier inderdaad om de code van het vergrendelscherm, waarschijnlijk gebruikt OP een vingerafdruk om in te loggen, en is het back-up wachtwoord wat je daarbij in dient te stellen vergeten.

Met een hard-reset zou het verholpen kunnen worden, hopelijk wordt de heractiveringsbeveiliging getriggerd. Zo niet, kun je hem weer naar wens instellen, echter ben je dan wel alle gegevens kwijt zoals Kevin aangaf. Je kunt nog wel proberen door middel van je Samsung account en Google account in te stellen een aantal gegevens te redden. Succes!

rsz-846676
0 Likes
aarnee
First Poster
Opties
allemaal bedankt voor jullie hulp :smiling-face:

ik heb nooit een wachtwoord ingesteld, ook geen vingerafdruk, dat is het probleem 😞
0 Likes