Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy S6 scherm spontaan uit

(Onderwerp aangemaakt op: 11-06-2018 10:54 PM)
461 Weergaven
joosdegroot
First Poster
Opties

Sinds een aantal weken heb ik problemen met mijn Samsung galaxy S6. Mijn scherm blijft namelijk, ook bij het indrukken van de ontgrendel knop. Soms wordt het scherm ineens zwart terwijl ik hem gebruik en soms blijft hij zwart als ik hem weer wil gebruiken en hij dus vergrendelt is.

Ik merk dat mijn telefoon nog aan staat, want ik kan gebeld worden, want hij gaat over (maar opnemen is niet mogelijk want mijn scherm reageert niet) en ook voel ik mijn scherm soms trillen als ik ergens 'per ongeluk' goed op druk. Wanneer ik de ontgrendel knop lang in druk en een beetje op het zwarte scherm druk, verschijnt er even later boven aan het blauwe lampje dat mijn telefoon opstart of afsluit.

Uiteindelijk lost het probleem zich vaak uit zichzelf op na een wisselende tijd (van halfuur tot aantal uur). Ineens verschijnt er weer een beeld nadat ik op de ontgrendel knop heb gedrukt. Ik krijg dan altijd het scherm dat ik mijn simkaart moet ontgrendelen met mijn pincode, waarschijnlijk omdat ik mijn telefoon dus heb uitgeschakelt.

Dit probleem gebeurd steeds vaker en inmiddels dagelijks. Mijn telefoon is 1,5 jaar oud, mijn scherm is volledig intact  en verder heeft mijn telefoon ook geen andere beschadigingen.

Heeft iemand misschien een idee wat dit is en hoe ik het kan verhelpen?

0 Likes
1 Antwoord
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes