op 14-07-2017 01:56 PM
Goedemiddag,
Sinds een aantal maanden al een probleem met mijn S6 dat het scherm af en toe niet reageert en flikkert. Als ik hem bijv. uit mijn broekzak haal en de ontgrendelknop gebruik, begint het scherm te flikkeren en reageert niet meer op de ontgrendel of menu toets als ik deze direct daarna nog eens probeer. Als ik een paar seconden wacht doet hij het de ene keer wel normaal, de andere keer begint het scherm opnieuw weer te flikkeren. Er zijn momenten dat ik hem zelfs uren niet kan ontgrendelen (tot grote frustatie natuurlijk). Heb hem al tweemaal volledig gereset (hard en soft reset), waarbij ik eerste keer de backup terug heb gezet en de tweede keer niets terug heb gezet. Toch blijft het probleem aanwezig, iemand een idee? Kwestie van opsturen naar service?
Groeten,
Sjoerd
op 18-07-2017 09:16 AM
Hey Sjoerd, jeetje, dat lijkt me erg irritant zeg! Ik durf niet duidelijk aan te geven hoe dit probleem is ontstaan. Wel goed dat je zelf al een soft- en hard reset hebt geprobeerd, alleen jammer dat deze niet hebben geholpen. In dit geval zal 't aan de hardware liggen en zal er dus echt een monteur naar moeten kijken. Je kunt jouw S6 aanmelden voor reparatie via onze Ophaalservice. Hopelijk heb je 'm gauw weer in handen!