12-04-2018 10:45 AM - bewerkt 12-04-2018 12:56 PM
Ik ben nu 2,5 jaar in het bezit van deze telefoon en heb sinds 3 maanden problemen waar ik het antwoord maar niet op kan vinden op het net.
Het begon met het probleem dat als ik de ontgrendel knop indrukte ik wel het geluid hoorde dat ie aan ging maar zwart scherm toonde(ik kan hierbij wel alles doen, ontgrendelen ,apps starten, herstarten mits ik dit dus blind kan vinden met m'n vingers) dit probleem werd steeds regelmatiger dus heb m'n telefoon naar fabrieksinstellingen teruggezet. Dit mocht niet baten dus ook maar harde reset gedaan. Helaas nog steeds alleen minder vaak en meestal start het probleem zodra ik gebeld wordt en m'n hoesje openklap is het scherm zwart en kan ik met beetje richtingsgevoel blind opnemen. Meestal daarna via ontgrendelknop-home-volume down ff herstarten en dan doet ie het weer ff maar heb hier toch 5 keer per week last van en wordt weer steeds vaker...ben radeloos want kan het niet vinden(ter info mijn scherm/telefoon zijn in perfecte staat, dus geen gebarsten of gescheurde schermen zoals anderen beschrijven met gelijke problemen)
op 12-04-2018 10:47 AM
op 12-04-2018 12:55 PM
Ik zal een aanpassing doen aangezien ik er net achter kom dat ie 2,5 jaar oud is...Ik heb een gesloten hoesje met magneet sluiting
op 12-04-2018 02:38 PM
op 12-04-2018 02:56 PM
Nee deze vervangt niet de backcase sluit gewoon met silicone mal om telefoon heen...heb ook een aantal dagen zonder geprobeerd omdat ik dacht dat ie misschien te warm werd( waar ik niks van merk) omdat het soms zo 24 uur kan duren voordat ie dit probleem heeft is veilige modus geen optie helaas
op 12-04-2018 03:09 PM
op 12-04-2018 08:06 PM
Volgens mij tijdens herstart volume up ingedrukt houden kom je bij opties voor harde reset...heb eerst cache gecleared en daarna volledige reset....kan het probleem alleen proberen te triggeren door regelmatig mezelf proberen te bellen hopelijk.
In veilige modus werkt alleen heel veel niet aangezien er veel op sd kaart staat(zou deze nog kunnen formatteren om uit te sluiten dat deze corrupt is)
Zelf twijfel ik of het de applicatie telefoon niet is die corrupt is.
Het liefst zou ik dan ook volledig android er opnieuw opzetten
op 13-04-2018 08:58 AM