Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy J7 (2016) laadt niet meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 14-10-2018 09:33 PM)
492 Weergaven
Michael106
Student
Opties

Hallo

Mijn Samsung Galaxy J7 (2016) laadt sinds gisteren ochtend niet meer. Het ligt niet aan de oplader maar ook niet aan de batterij. Ik vermoed dat er problemen zijn aan het oplaadpunt zelf. Ik heb mijn Galaxy J7 op 6 februari 2017 gekocht in de winkel Vandeborre met 2 jaar garantie inbegrepen. Ondertussen heb ik mijn probleem al aangemeld en ik zal binnen de 10 werkdagen antwoord krijgen. 

Ondertussen heb ik ook al wat informatie opgezocht op het internet. Sommigen hebben dit probleem ook en bleekt gebruikschade te zijn en de probleem valt dus niet onder de garantie. Sommigen hebben dit dan wel kunnen repareren. Nu ben ik wel zenuwachtig of mijn gsm onder de garantie valt. 

Heeft iemand op deze forum meer ervaring over deze problemen?

Kan ik deze probleem ook aanmelden bij de samsung office? ik heb vernomen dat op alle samsung apparaten 2 jaar garantie is.

MVG Michael

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Michael106,

Lastig als je toestel niet meer wilt opladen! 

Heb je het ook met een andere lader geprobeerd?

Als ik het goed begrijp heb je hem al ter reparatie aangemeld, als je voor mij het reparatienummer hebt, kan ik de status voor je controleren!

rsz-846676
0 Likes
Michael106
Student
Opties

Beste

Ik heb al geprobeerd met andere opladers,maar niks had geholpen

Hoe bedoelt u met de reparatienummer? Ik heb mijn gsm afgegeven aan Vandenborre en heb daarbij een dossier gekregen. Is dat wat u nodig hebt, mijn dossier? Mijn dossiernummer is 63374172

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ah, daar kan ik niet op zoeken. Dan zou je bij Vandenborre kunnen informeren naar de status.

rsz-846676
0 Likes