Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy J5 2016 loopt leeg, ook als het toestel uit staat

(Onderwerp aangemaakt op: 22-08-2020 01:24 PM)
366 Weergaven
Nico652
First Poster
Opties

Mijn Samsung Galaxy J5 2016 loopt sinds kort snel leeg, ook als het toestel uit staat. Ik dacht dat het aan de accu lag, maar die hebben we inmiddels vervangen door een nieuwe, orginele Samsung-accu. Het probleem bleek daarmee niet verholpen. De instellingen voor bijvoorbeeld batterijgebruik, opslag etcetera zijn allemaal geoptimaliseerd. De helderheid van het scherm is ingesteld op de middenstand., Schermmodus is ingesteld op basis. Bij batterijverbruik zie ik dat het scherm 31 procent verbruikte en een spelletjesapp 23 procent. De overige functies gebruiken hooguit een procent of 3.

Maar vooral het feit dat het apparaat ook snel leegloopt als het toestel helemaal uit staat, verbaast me. Waar kan dat aan liggen?

 

met vriendelijke groet

Nico

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Dan kunnen we je hier ook geen garantie op geven. Je kunt het nog eens bij hen aankaarten, of ik mag je tegemoet komen bij het aanschaffen van een nieuw toestel. 

 

Stuur mij even een privébericht 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Je toestel staat nooit helemaal uit helaas er is altijd nog iets actief.

De enige manier voor helemaal uit is als je de battarij eruit haalt maar dat is tegenwoordig niet meer mogelijk.

Het is dus normaal dat de battarij langzaam leegloopt ook als die 'uit' staat.

 

Dat gezegd te hebben als je na 1 of 2 dagen uitstaan de battarij leeg is dan is er een hardware probleem wat je door een expert na moet laten kijken, bijv een samsung service punt.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Nico652,

 

Welkom op de Community.

 

Waar heb je de batterij laten vervangen?

rsz-846676
0 Likes
Nico652
First Poster
Opties

Via een Bol.com-partner. 

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Dan kunnen we je hier ook geen garantie op geven. Je kunt het nog eens bij hen aankaarten, of ik mag je tegemoet komen bij het aanschaffen van een nieuw toestel. 

 

Stuur mij even een privébericht 👍

rsz-846676
0 Likes