Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy a9 vingerprintscanner Zit los

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2018 11:51 PM)
431 Weergaven
Elmaggo
First Poster
Opties

Vandaag is Mn Samsung galaxy a9 bezorgd superblij natuurlijk maar na het installeren van de telefoon viel me toch iets op de vingerprintscanner zit los en rammelt als je hem heen en weer schud en neerlegt dit lijkt me toch niet helemaal normaal?

0 Likes
13 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik zou contact opnemen met de verkoper en vragen voor een nieuwe. Of je gaat langs een servicepunt van Samsung zodat ze het kunnen bekijken, en anders kun je hem altijd aanmelden voor reparatie.

Ophaalservice: http://www.samsung.com/nl/support/selfservice/#ophaalservice

https://www.samsung.com/nl/reparatie/

https://www.samsung.com/nl/reparatie/bezoek-servicelocatie/
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
RonB72
Apprentice
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Er lijkt inderdaad iets los te zitten, ik ben er nog niet achter of het de vingerprintscanner is. Dan zou het een fabrieksfout moeten zijn, als al twee mensen dit probleem ondervinden.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Is het de scanner of de camera? De camera heeft namelijk een losse lens in z'n huls, deze kan bewegen en dus geluid maken bij het schudden. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
RonB72
Apprentice
Opties
Serieus? "De camera heeft namelijk een losse lens in z'n huls, deze kan bewegen en dus geluid maken bij het schudden. "????
Dan heeft dit toestel geen hoge kwaliteit! Ik ga ermee naar de shop om te zien of ik hem niet terug kan geven op een of andere manier!
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zo jammer je reactie.. als je er geen kaas van gegeten hebt waarom dan zo reageren? De lens is los voor de stabilisatie.. als die vast was geweest zouden je filmpjes een stuk meer trillen! Dit is dus innovatie en zeker hoge kwaliteit! Volgende keer je eerst even verdiepen of navraag doen waarom i.p.v. meteen zo te reageren..
0 Likes
RonB72
Apprentice
Opties
Innovatie is zeker goed! En daar staan we allemaal achter.
Maar dat het dan trilt als je je telefoon neerlegt en denkt dat er iets stuk is, is toch een erg vreemde constructie! Dus men had daar iets aan moeten doen
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zoals Nick al vraagt is het de camera of de vingerprintscanner? En als je het niet vertrouwd dan loop even een servicepunt in of een telefoonzaak die je wilt helpen? Die hebben er meer ervaring in en kunnen zo zien meestal waar het aan ligt.
0 Likes
Britt1989
First Poster
Opties

Hoi, 

Sorry mag ik iets vragen over jouw A9? 

Ik wil deze gaan kopen, een roze. Maar deze is nergens te koop, er zijn winkels waar ik hem kan bestellen maar die hebben nog geen showmodel binnen. Ook op de site van Samsung staat de Roze niet meer vermeldt. De winkel waar ik hem nu wil kopen, Geeft aan dat ook dit model mee doet aan de actie met de hoofdtelefoon, maar deze staat ook niet op de site. 

Waarom is de promoties zo slecht van dit model? 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Britt! De roze A9 is inderdaad niet standaard beschikbaar in Nederland. Sommige winkels zullen 'm verkopen, maar dan gaat het vaak om een buitenlands model. Ik zou erg voorzichtig zijn, aangezien de kans zeer groot is dat je niet kunt meedoen aan de promotie in dit geval. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes