op 11-04-2017 06:10 PM
Ik heb super veel foto's in mijn Samsung Cloud Storage die ik gewoon eens rustig wil bekijken en sorteren. Nu vraag ik mij af of er een manier is om de Cloud Storage te benaderen vanaf de computer?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-12-2017 07:45 PM
BruceH schreef:@jessyo It is not (yet) possible to acces the files stored in the Samsung Cloud.
It would be a nice feature, but for now you can use Google Pictures for example.
You are making a mistake now.
Yes it is possible to acces the files, it is the 2nd time today that i have to explain ***** on the forum. :smileyhappy:
To manage every data on the cloud you need smart switch installed on your phone.
Only then you can acces it and see it in "my files" and i guess it is also possible to acces it from pc when you have smart switch for pc installed on it but i'm not sure about that because i didn't tested it.
op 29-12-2017 08:46 PM
op 29-12-2017 08:52 PM
op 06-03-2018 04:51 PM
Wanneer ik kies voor verwijder uit de cloud, waar komen mijn foto's dan te staan? Ik wil ze niet verwijderen. Ik wil ze losmaken van de cloud en op mijn telefoon zetten, zodat ik ze op mijn pc kan zetten.
op 07-03-2018 11:22 AM
In dit geval moet je de app openen op de telefoon, inloggen op het account en de foto's vanaf de cloud op jouw mobiel zetten. Dit kun je als het goed is redelijk simpel doen via de app. Je moet ze inderdaad absoluut niet verwijderen, want dan zijn ze écht weg!
op 28-03-2018 03:46 PM
Is er inmiddels al een mogelijkheid om de samsung-cloud foto's rechtstreeks op pc op te slaan?
Je zou toch verwachten dat dit een kleine stap is....
op 07-06-2018 02:14 PM
En HOE doe je dat via de app? Want die optie is er dus niet. Ik heb al mijn foto's geynchroniseerd met Samsung Cloud en zoals de app als suggestie gaf, ze van mijn telefoon uit gallerij verwijderd. Dus ik heb ze alleen nog in de Gallerij van Samsung Cloud staan. En ik kan ze daar alleen bekijken of verwijderen. Maar dus niet terug zetten naar mijn telefoon of versturen of delen oid. Hoe krijg ik nu mijn foto's terug?
op 08-06-2018 11:21 AM
op 08-06-2018 01:14 PM
Dat zou normaliter zo moeten zijn ja. Maar de enige optie die dan verschijnt is dan "verwijderen".
op 11-06-2018 09:29 AM