Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Cloud benaderen vanaf computer

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2017 06:10 PM)
105739 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ik heb super veel foto's in mijn Samsung Cloud Storage die ik gewoon eens rustig wil bekijken en sorteren. Nu vraag ik mij af of er een manier is om de Cloud Storage te benaderen vanaf de computer?

Spring naar oplossing
53 Antwoorden
Erik_vo
Journeyman
Opties

BruceH schreef:

@jessyo It is not (yet) possible to acces the files stored in the Samsung Cloud. 

It would be a nice feature, but for now you can use Google Pictures for example.

You are making a mistake now.

Yes it is possible to acces the files, it is the 2nd time today that i have to explain ***** on the forum. :smileyhappy:

To manage every data on the cloud you need smart switch installed on your phone. 

Only then you can acces it and see it in "my files" and i guess it is also possible to acces it from pc when you have smart switch for pc installed on it but i'm not sure about that because i didn't tested it.

0 Likes
Steffenm
Voyager
Opties
Het klopt . Maar dat moet je wel weten want standaard staat smart switch niet op elke samsung telefoon.
Op de note4 bv stond smart switch niet op.
Steff
Erik_vo
Journeyman
Opties
Inderdaad, op mijn S6 stond smart switch ook niet standaard geinstalleerd en het staat ook nergens uitgebreid beschreven voor zover ik weet.
Het enige wat hierover staat is dat het dient om gemakkelijk bestanden over te zetten van je oude naar je nieuwe gsm.
0 Likes
Julën
First Poster
Opties

Wanneer ik kies voor verwijder uit de cloud, waar komen mijn foto's dan te staan? Ik wil ze niet verwijderen. Ik wil ze losmaken van de cloud en op mijn telefoon zetten, zodat ik ze op mijn pc kan zetten. 

Nick
MegaStar
Opties

In dit geval moet je de app openen op de telefoon, inloggen op het account en de foto's vanaf de cloud op jouw mobiel zetten. Dit kun je als het goed is redelijk simpel doen via de app. Je moet ze inderdaad absoluut niet verwijderen, want dan zijn ze écht weg! 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Niek58341273493
First Poster
Opties

Is er inmiddels al een mogelijkheid om de samsung-cloud foto's rechtstreeks op pc op te slaan?

Je zou toch verwachten dat dit een kleine stap is....

sjaminamaria
Apprentice
Opties

En HOE doe je dat via de app? Want die optie is er dus niet. Ik heb al mijn foto's geynchroniseerd met Samsung Cloud en zoals de app als suggestie gaf, ze van mijn telefoon uit gallerij verwijderd. Dus ik heb ze alleen nog in de Gallerij van Samsung Cloud staan. En ik kan ze daar alleen bekijken of verwijderen. Maar dus niet terug zetten naar mijn telefoon of versturen of delen oid. Hoe krijg ik nu mijn foto's terug? 

Nick
MegaStar
Opties

Indien je een foto in de Cloud ingedrukt houdt, wordt deze dan geselecteerd? Daarna krijg je als het goed is bovenin het scherm een aantal opties. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
sjaminamaria
Apprentice
Opties

Dat zou normaliter zo moeten zijn ja. Maar de enige optie die dan verschijnt is dan "verwijderen".

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Kun je een screenshot sturen van het scherm dat je ziet? Dan kan ik het hier testen. Verder, zie je de foto's ook in de galerij, met een wolk icoontje erbij?

---------
Signature-Note10
0 Likes