Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Ativ s GT- i8750 error code 0xc0000428

(Onderwerp aangemaakt op: 26-04-2017 05:12 PM)
612 Weergaven
Deesje
First Poster
Opties

Mijn Samsung Ativ S wil niet meer opstarten !!!

error code  0xc0000428 ?

is een windows phone (de enige) van Samsung!

Wordt ook niet meer herkend door mijn pc of laptop.

Wie kan mij helpen.

0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Deesje,

Zo te zien betekent die fout dat er een systeembestand ongeoorloofd gewijzigd is, daardoor de digitale handtekening is gewijzigd en hij daarom niet meer op wilt starten. Dit kan bijvoorbeeld komen door een update die verkeerd is gegaan. Zo te zien is de enige oplossing dan om het OS opnieuw te installeren, dit kun je bij een servicepunt laten doen. 

Laat je weten hoe dat gaat?

kevin-sig
0 Likes
Deesje
First Poster
Opties

Beste,

In 2015 had ik ook het zelfde probleem( ook een Windows Samsung Ativ S I8750)

Was naar Mol geweest, één van jullie service punten in Antwerpen.

Zij konden mijn toestel niet herstellen !!!

Daisy.

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hoi Daisy,

Wat gek dat je dit hebt en al eerder hebt gehad 😞 Om welke reden konden zij het destijds niet herstellen? Kon er geen nieuwe software opgezet worden?

Je kunt er ook voor kiezen het toestel ter reparatie op te sturen. Houd er wel rekening mee dat de fabrieksgarantie 2 jaar behelst en er daarbuiten kosten in rekening worden gebracht. 

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
Deesje
First Poster
Opties

Er was mij gezegd dat de kosten te hoog zouden zijn en dat ik beter een nieuw toestel zou aanschaffen. Nochtans, aangezien het tweemaal hetzelfde mankement betreft, kan men zich afvragen of er geen fout ingebouwd is in de software om consumenten aan te zetten vlugger een nieuw toestel aan te schaffen. Persoonlijk vind ik dat de software zowiezo hernieuwd zou moeten worden door Samsung. Hierbij heb ik klantvriendelijkheid in gedachte en ook omdat ik door het ingebreke blijven van mijn Ativ S, genoodzaakt was een Engelstalig exemplaar van Samsung Android in Azië aan te schaffen. Groetjes Daisy.

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Ik snap dat je er van baalt, maar zal het nog wel proberen uit te leggen:

Op oudere toestellen is het niet altijd meer mogelijk om nieuwe software te pushen, aangezien die gewoonweg te groot of ingewikkeld zijn voor deze toestellen. Technologie ontwikkelt zich, zo ook telefoons. 

Wanneer een reparatie duurder is dan de nieuwprijs van de telefoon, is dit uiteraard zinloos om uit te voeren. 

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes